- Diablo IV
- Cyberpunk 2077
- PlayStation 5
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- XGS24 - Sztori trailert kapott a Call of Duty: Black Ops 6
- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- XGS24 - Új videón a Indiana Jones and the Great Circle
-
GAMEPOD.hu
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovsol
titán
válasz Mister_X #19799 üzenetére
Most így ügyelet közben ráértem pár cikket átfutni és következőket találtam:
Ha a maximumokat nézzük akkor:
PS3 CPU 230.4 és GPU 232-464 között. Ott még külön pixel és vertex shaderek voltak így kicsi az esély arra, hogy bármikor is elérheti a 464 -t. A Cell itt be tudott segíteni grafikába.PS4 CPU 102.4 és GPU 1843 Itt viszont nem a cpu segít be a gpu -nak, hanem fordítva.
Ipon táblázatában FP32 van megadva. Nem tudom melyik architektúra hogy kezeli a lebegő pontos számításokat, vagy mondjuk a dupla precízió mennyire lassítja le őket.
Na mind1 ennyire nem is akarok belemenni, de az biztos, hogy a PS4 sokkal gyorsabb számolási kapacitásban, ram méretben és sebességben is, és sokkal modernebb architektúra.[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen