Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • andro93

    aktív tag

    válasz Petya2900XT #93044 üzenetére

    Jómagam előrendeltem a Divisiont, tehát megjelenéskor játszottam már vele. Az a 8k egyáltalán nem rossz ár érte, ha esetleg felesben tudnád venni valakivel, úgy meg pláne nagyon jó. Ami időt én eltöltöttem a játékkal, az annyi volt, hogy haverommal végigvittük az összes sztori küldetést coopban, meg a mellékküldetéseket is coopban. Emellett kis DZ volt még. Az endgame tartalomról nem tudok nyilatkozni, mert a farmolás nem is azt mondom, hogy nem izgatott, csak nem volt kedvem beleölni több tucat, esetleg több száz órát pár szám/érték növelésébe. 2-3 hét után eladtam a játékot, az első raid csak ezután jött valamikor.

    Ha egyedül akarsz belevágni, úgy erősen megfontolandó, ennek a játéknak a csapatmunkában van a sava-borsa. Messze élvezetesebb valakivel együtt végigmenni a sztorin, mint egyedül. Én azt mondom, hogy ha nem is merülsz bele az endgame tartalomba, ennyit úgy is megér ez a játék, de erősen ajánlott egy társ, mert egyedül nem biztos, hogy le fog tudni kötni, közel nem hozza a coop élményszintjét. :K

  • Noda10

    tag

    válasz Petya2900XT #93044 üzenetére

    Hát te döntsd el, kinek hiszel, de a srác állításait egy közepes angol tudással rendelkező nem Divison játékos is megcáfolja. Én Season Passel rendeltem elő. Nagyjából 2 hónap kihagyással mindig játszottam vele, és mindig max közeli karakterem volt. Nagyobb hibajelenség szerintem már nagyon rég nincs. Playstationon egyébként sem volt soha az érezhető, hogy játsszhatatlan a játék. Voltak nálad erősebbek, ennyi. Azt el lehetett kerülni, aki nem jár DZ-be. De tekintve, hogy a Dz szintem 87, azért látható, hogy ott is játszható volt a dolog. A sok hülye magának cseszte el a játékot az idióta farmolással.

    Két alapvető hibája volt szerintem a játéknak. Az egyik, hogy - bár fejlesztettek folyamatosan a készítők - mindig volt 1 féle gearelődési mód, ami egyértelműen jobb volt, mint a többi. Ezért mindenki azt csinálta. Ugyanez volt igaz a fegyverekre. EGyértelmű volt, hogy melyik volt a legjobb, és mire kell menni. Opció csak látszólagos volt. Ez az elején volt a legrosszabb, amikor folyamatosan Phoenix creditet és alapanyagokat farmoltál, hogy craftolhass. Tulajdonképpen teljesen mindegy volt, hogy mit dobnak az elesett ellenfelek, mert nagyon kis eséllyel volt csak az jó. Ez azóta változott, a craftolás és a vendoroktól való vásárlás szinte teljesen feleslegessé vált. Ez sem jó. Nem igazán találták meg még az arany középutat, de haladnak a jó úton. Legutóbb már egyértelműen a dobott lootból építkezett mindenki, erre meg a Dz volt a legjobb. undergroundban is meg lehetett szerezni a legjobb cuccokat, csak sokkal lassabban. De legalább az opció megvolt. Mindenesetre ezt tudják a fejlesztők is, ki is mondták, hogy probléma, és próbálják javítani a mostani patchben. (Bár a legutóbbi verzió igazából már mindenkinek jó lehet.)

    A másik dolog az ellenfelek szívóssága volt magas szinten. oké, hogy rpg meg minden, de már tényleg frusztráló tudott lenni, hogy két tárat eresztettél egy kapucnis golfütővel hadonászó csöves fejébe. :D Aki meg két ütésből leölt. Azért várom nagyon ezt a patchet, mert a legfőbb javítási fókusz ez lesz. Nem tudom, hogy oldják meg, mert remélem nem lesz túl könnyű. (Elvileg gyorsabban halnak majd az ellenfelek és kevesebbet is sebeznek majd.) Mindenesetre ha még inkább shooter jellege lesz a dolognak, az nagyon jó lenne.

    Azt a ~30K-t sem bántam meg, hogy beletettem (jön még ugye két fizetős DLC is), ha a vele eltöltött játékidőt vesszük. 8 ezerért ingyen van.

Új hozzászólás Aktív témák