Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • danih

    addikt

    válasz keIdor #97146 üzenetére

    Igen, és én még hozzátenném, hogy (szerintem) inkább ez minthogy 7-8 évenként megpróbálni újra feltalálni a spanyolviaszt. Inkább 3-4 évente egy frissítés egy meglévő architektúra mentén minthogy 2020-ban kijönni egy RISC alapú "SuperCell"-es PS5-tel (vagy valami más, merőben eltérővel) - maximalizáljuk a visszafelé kompatibilitás lehetőségét. Próbáljuk most ki ezt a vonalat, és nézzük meg hová vezet. Persze megértem akinek nem tetszik, de majd az idő és a pénztárcák ezt eldöntik.

    (#97151) DM-Fan: jó kis írás, amúgy tök érdekes ha mondjuk párhuzamot vonunk a hálózati kábelekkel. Itt talán az emberek többsége jobban átlátja, hogy a különbség a sebességben és az árnyékoltságban van (nem lesz tőle szebb az átvitt UDP csomag), mert az adatot egy elvont dologként kezelik, de ugyanezt átültetni olyan médiumra ahol az elv ugyanaz, de már van vizuális visszajelzés (a látott kép - holott az adat ugyanúgy adat maradt) az már kicsit problémásabb.

    [ Szerkesztve ]

  • KaitouP

    veterán

    válasz keIdor #97146 üzenetére

    Aha. Ilyen alapon évente jöhetne ki új gép, mert elég gyorsan fejlődik a technika. De érdekes mód egyik prev gen konzol esetében sem kellett combosabb verziót kiadni, és az emberek többsége mégis meg volt elégedve. Plusz, a fejlesztők is eszméletlen dolgokat tudtak kihozni a gépekből. (Lásd pl. GT6 PS3 -on. Milyen szerény hardver volt már akkoriban mikor a GT6 jött, ehhez képest mégis csodálatos lett a grafika a hardverhez képest. Kár, hogy ez volt az egyetlen pozitívuma a játéknak.) Dióhéjban.

    [ Szerkesztve ]

    God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun

Új hozzászólás Aktív témák