- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- GTA V
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- XGS24 - Túlélő-akciójáték lesz az Atomfall
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- EA Sports WRC '23
- Call of Duty: Black Ops 6
- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
-
GAMEPOD.hu
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alarikman
senior tag
válasz laskr99 #278225 üzenetére
Ha a szerelést bevállalod, akkor AliExpress-ről vannak felújító készletek "gombokért". Csak kb 1 hónap mire megjön és tudni kell a kontroller típusát (V1 vagy V2).
Vagy Pesten vállalnak páran, fent írták akik javítanak. Én egy megbízható tagtól vettem kettőt, újakat. Azóta mennek(fél év+). Az egyik elég sokat kap.
Írj privátban ha érdekel ki az.[ Szerkesztve ]
-
FunPro
senior tag
válasz laskr99 #278240 üzenetére
Én ezt teljes mértékben megértem, mert mindenkinek érdeke, hogy a garira szánt termék épségben megérkezzen a szervizbe, majd onnan vissza is kerüljön. Nyilván, ha a köztes szállítócég szétcseszi a cuccot, akkor azt én szívom meg, mert erre hivatkozhat az eladó, hogy szállítás közben megsérült a termék, így nem lehet javítani.
Azt viszont már kevésbé értem meg, hogy ehhez minek kell az eredeti doboz, miért nem jó egy a célját tökéletesen ellátó másik doboz. Alapból nem küldhetem rosszul csomagolva, mert ha a köztes szállító elhagyja a garancialapomat, akkor azt megint csak én szoptam be.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz laskr99 #280777 üzenetére
Ha megvan a regeléskor megadott születési dátum, akkor semmi gond, support mindent vissza fog állítani. Anélkül, hááát necces... elvileg hivatalosan ilyen esetben nem tehetnek semmit, de van akinek felsorolod mikor mit vettél utoljára akkor talán megcsinálja. (amúgy napi vásárlási limit a bankkártyákra csodákra képes... )
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
válasz laskr99 #280777 üzenetére
Első körben mindenképpen a bankot hívnám, hogy ez történt. Ne engedjenek több netes vásárlást, amíg az ügy nem rendeződik. Ha még a Sony support elérhető, akkor náluk is jelezném a problémát, hívással és emailben. Szerencsére én ezt eddig megúsztam, de neten utánaolvasva nem sok jóval kecsegtetnek. Fontos, hogy jelezd a problémát a banknak és Sonynak.
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
MODERÁTOR
válasz laskr99 #280777 üzenetére
Az ügyfélszolgálaton keresztül vissza tudod szerezni a fiókot, viszont a játékok árát azt valószínűleg nem. De azért kérdezz rá, hogy mit tudnak tenni az ügy érdekében. A másik megoldás, hogy chargeback a banknál vagy PayPal-nél, csak akkor azonnal és végleg bannolják ezt az account-ot.
Telefon: +36 1 677 7317
E-mail: support@hu.playstation.comPersze ma már nem fog menni, szóval célszerű lehet azonnal letiltani ezt a bankkártyát.
<-ƘƘ->
-
MODERÁTOR
válasz laskr99 #280786 üzenetére
Amúgy ez nem a Sony sara, itt van minden, még kétlépcsős hitelesítés is. Jelszavak sem szivárognak náluk csak úgy ki, hanem az a baj, hogy sokan ugyanazt a jelszót használják mindenhez, és ha valahol megbukik, akkor ott visz mindent.
Hogy a lóvét vissza adják-e, az majd kiderül, igazából nincs kizárva. De mindenképpen rajtuk keresztül kell előbb intézni, különben azonnal bannolnak.<-ƘƘ->
-
laskr99
addikt
válasz laskr99 #280791 üzenetére
Na siker, felvették, az ember kérdezte mikor volt a dolog, miről használta eddig (ps4). Kínából valami sárga f.sz törte fel, vett 100 rugóért játékot, és PS5-el éppen játszik Ghost of T.-vel. PS5-jét tiltották teljesen, azonnali jelszó és emailt váltást csináltak, és a pénzt 5 napon belül utalják vissza neki.
Szóval win win, kínai csicska tiltva a PS hálózatról, kár hogy nem lehet kijelzőn keresztül rágyújtani a lakást
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen