Új hozzászólás Aktív témák

  • s1ckness

    kezdő

    válasz CptAdamica #74856 üzenetére

    Jó sokat játszottam én is most az F1 2021-gyel a hétvégén. Az adaptív triggert végül kikapcsoltam, mert zavart fékezéskor. A kigyorsításoknál picit "megengedőbb" a játék, mint a 2020 volt, kicsit nagyobb gázt lehet adni anélkül, hogy kipörögnél. A kerékvetők nagyon realisztikusak lettek, és úgy egészében sokat javult a vezetési modell. Sok kanyart már nem lehet levágni, mert a kerékvetők elég keményen büntetnek. De végre nincs olyan érzésem, mintha műanyag kerekeken versenyeznék, ténylegesen meg lehet fogni az autót egy-egy kisebb megingásnál. Hangok terén tetszett, hogy most már rendesen hallani a turbót minden motornál.

    Karriermódban már nem lehet a klasszikus módon végigszimulálni a szabadedzéseket, viszont van helyette quick practice, amikor is te döntöd el, hogy 1-1 szabadedzésen milyen edzésprogramokat szimuláljon a gép, és ha ezek sikeresek, kaphatsz érte fejelsztési bónuszokat különböző komponensekre. Jó megoldás, de picit időigényesebb.

    Szerintem jól elleszek vele 2022-ig. Nem tudom, mennyire okoz majd gondot a CM-nek átállni Frostbite-ra (amennyiben tényleg ez lesz), de a magam részéről elég jó az EGO 4.0 is, már ami a versenyzést illeti. Az átvezetők annyira nem lényegesek számomra, bár a Braking Point kifejezetten jól sikerült, pedig nem vártam tőle semmit.

Új hozzászólás Aktív témák