Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
- EAFC 24
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Diablo IV
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- PlayStation 5
- Assassin's Creed Odyssey
- Ilyen lesz a harc a The First Descendantban
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jester01
veterán
aha, akkor ezt most a main-be írjam?
A típus deklarációt ne (azt kirakhatod egy header fájlba), csak a példányosítást.
mit tárolnék a cell típusban?
Amit akarsz, te írtad: egy két dimenziós tömbben tárolnám az egyes cellák tulajdonságait, azaz a tömb minden eleme egy struktúra lennestruct state {
int xsize;
int ysize;
struct cell** cells;
...
};
A kétdimenziós tömb tulajdonképpen egy pointertömbre mutató pointer, ezért ciklusban kell lefoglalni:
[link]
Figyelj oda, hogy a te példádban definiáltál egy cella nevű globális változót, amire nincs szükséged. Ha tulajdonképpen rövid nevet akartál, akkor egy typedef kell elé:typedef struct cell
{
int vmi;
int vmi;
...
} cella;Jester
Új hozzászólás Aktív témák
Téma tudnivalók
● olvasd el a téma összefoglalót!
Aktív témák
Új prémium hirdetések
- EVGA RTX 3070 8GB GDDR6 FTW3 ULTRA GAMING Eladó! 125.000.-
- MICROSOFT XBOX SERIES X - EXTRÁKKAL
- ASUS X409FL - ezüst 14"iPS FHD, i5-8265, 16ddr4/256 nvme, nVIDIA MX250-2 Magyar-LED, type-C SZLA+GAR
- Apple iPad Pro 12.9 2022 128GB, asztroszürke (GPS, Paperlike tok +fólia): iCentre gari 2027.02.23-ig
- Precision 5540 15.6" FHD IPS i7-9850H T1000 16GB 512GB NVMe magyarított vbill gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen