- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Xbox Series X|S
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- PlayStation 5
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Marvel Snap
- Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
-
GAMEPOD.hu
PlayStation 3 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tijstijs
tag
válasz Djuree #19390 üzenetére
nem szarabb a kormánnyal, hanem szimplán más. (a lag simán lehet rossz beállítástól is)
Én kontrollerrel kezdtem, és mire betanultam pár pályát, vettem egy kormányt (fanatec gt3 rs). Az első nap el akartam adni, egy ütközés, kipörgés nélküli, érvényes köröm nem volt, én meg azt hittem javulni fognak egyből a köridők. És amikor rájöttem hogy mi a különbség a kettő között, akkor kezdtek javulni az idők.
A lényeg, hogy amíg kontrollernél van egy kis "csillapítása" a GT-nek - mindenféle tractioncontrol, ASM nélkül -, kormánynál ez nincs. És ez rögzül a fejedben hogy mindig teljes gáz, és mindig teljes fék.
Kontrollernél kanyarban, murván, bárhol nyomhatsz tőgázt, ő visszaveszi és fokozatosan adagolja annyira, hogy ne pörögjön ki a segge. Kormánynál pedig végre értelmet nyer az ideális íven autózás, mert ott lehet jól összehangolni a kereszt- és hosszirányú terhelését a gumiknakérdemes olvasgatni
http://www.drivingfast.net/car-control/grip.htm
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen