Új hozzászólás Aktív témák

  • tijstijs

    tag

    válasz Djuree #19390 üzenetére

    nem szarabb a kormánnyal, hanem szimplán más. (a lag simán lehet rossz beállítástól is)

    Én kontrollerrel kezdtem, és mire betanultam pár pályát, vettem egy kormányt (fanatec gt3 rs). Az első nap el akartam adni, egy ütközés, kipörgés nélküli, érvényes köröm nem volt, én meg azt hittem javulni fognak egyből a köridők. És amikor rájöttem hogy mi a különbség a kettő között, akkor kezdtek javulni az idők.

    A lényeg, hogy amíg kontrollernél van egy kis "csillapítása" a GT-nek - mindenféle tractioncontrol, ASM nélkül -, kormánynál ez nincs. És ez rögzül a fejedben hogy mindig teljes gáz, és mindig teljes fék.
    Kontrollernél kanyarban, murván, bárhol nyomhatsz tőgázt, ő visszaveszi és fokozatosan adagolja annyira, hogy ne pörögjön ki a segge. Kormánynál pedig végre értelmet nyer az ideális íven autózás, mert ott lehet jól összehangolni a kereszt- és hosszirányú terhelését a gumiknak

    érdemes olvasgatni:)
    http://www.drivingfast.net/car-control/grip.htm

Új hozzászólás Aktív témák