Új hozzászólás Aktív témák

  • kelzsoca

    félisten

    válasz Gebriel #28502 üzenetére

    Én elhiszem Neked, hogy egyszer szerencséd volt, a garanciával kapcsolatosan, de mivel én is végigjártam ezt az utat, és a megfelelő helyen direkt rákérdeztem a dolgokra, azt a választ kaptam, hogy csak a számla+SONY garanciajegy az ami méltányossági garanciára jogosít, minden más ELUTASÍTÁSRA kerül.

    És ezt a "méltányossági garanciát" simán nevezhetnénk "szavatosságnak" is ami ugye bár szintén két év. Csak itt keményen tudni kell érvelni, hogy a hiba a gyártás során keletkezhetett. Ebben az esetben a 16500ft-t sem kell befizetni.

    Ébresztő királylány, Andersen már meghalt, a mesének vége :)

    A második sem teljesen valós, bár inkább hátráltatóbb mint a gari jegy. Sok boltra igaz...

    Az bizony valós, és ha másképp közelítjük meg a dolgot, a Sony már nem javítja, hanem refurbished gépre azonnal cseréli (amire még garanciát is ad) a hibás konzolod (és azért tegyünk már különbséget az között, hogy a hazai "szakemberek" mókolnak valamit, vagy a SONY központi szervizében, ahol minden körülmény/felszerelés és szaktudás adott a javításhoz csinálnak valamit)

Új hozzászólás Aktív témák