Új hozzászólás Aktív témák

  • Brian_GT

    őstag

    válasz A`rpi #70315 üzenetére

    Azért ez nem ennyire egyszerű. A tervezésnél nyilván van egy alap, hogy milyen területek-karakterek stb legyen, szóval a ,, lényeg". Miután ténylegesen eljut a dolog oda, hogy az adott grafikus megcsinálja azt a részt, hang kerül rá, effektek stb..kiderülhet vagy nem jó vagy másképp kellene lennie. Nehéz ezt így elmondani, ezért javaslom hallgassátok meg azt az adást akit érdekel, youtube-on megtalálod...podkedd és nem kell keresni, címében benne van, hogy ki a vendég.
    Nem akarok hülyeséget mondani, de asszem ő is mondta a ,,riport" alatt, hogy amire sokan utaltak a witcher 3 megjelenése után ,hogy mintha 1-2 dolog eltűnt volna, mint látvány...akkor azt is tök jól elmondta miért kényszerültek erre. Nekem nem játékgrafikus de programozó ismerősöm van, aki itt dolgozik magyarországon egy elég elit cégnél és meséli sokszor milyen meló megcsinálni amit kérnek... mi agymunka stb. Nyilván nem rád értem, de sokan azt hiszik, odarakom a karaktert, a pályát és kész a játék. Bűdületesen nehéz egy szakma...szép stb mert egy rajzolónak-grafikusnak maga az álom, mint ennek a magyar srácnak is...de hát meséli, hogy a túlóra egy ilyen szakmában mást jelent :D

    Ghostpetya: Nyilván persze ebben is van igazság...csak akkor is más-más a motor. Ne felejtsük el, az acti nem feltétlen fő fejlesztő is...ő inkább már kiadó csak. Szóval nem egy azonos motor hajtja a destiny-t meg a mgs-t és a cod-ot. Alapvető programozási gondok lehetnek, vagy nehézségek...és hát van aki ezt bevállalja, mert úgy látja megéri...valakik nem.

    [ Szerkesztve ]

    - Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -

Új hozzászólás Aktív témák