Új hozzászólás Aktív témák

  • supercow

    őstag

    Sok játék azért félkész mert a menedzserek és a marketing osztály mondja meg a megjelenési dátumot, közben fogalmuk sincs az adott cuccot mennyi idő, energia megvalósítani. A fejlesztőket korbáccsal hajtják napi 12-16 órát. Rengeteg cikkben lehet olvasni hogy a kiégett programozók bent alszanak az irodában, családjukat nem látják hetekig, azták kirúgják őket miután megjelent a játék, mert nem éri meg fenntartani a nagy létszámú csapatot, a patcheket majd csinálja aki maradt. A tesztelők még rosszabb helyzetben vannak, ők külső közvetítő cég alkalmazásában vannak és szinte éhbérért csinálják.
    Ne a programozót szidd, hanem a céget. Ubisoft, EA, Capcom stb a szinte kötelezö éves megjelenésekkel és DLC lehúzásokkal rontják az iparág hírét.

    In nomine Pasta, et Fusilli, et Spaghetti Sancti. Ramen.

Új hozzászólás Aktív témák