Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz Gebriel #29172 üzenetére

    Már ott indul, hogy alapvetően egy csomó bolt nem is ad Sony garanciajegyet - többnyire azon boltok, amelyek nem hivatalos kereskedők és csak bolti garanciával árulják a gépet. Ezekkel a gépekkel kapcsolatban nagy eséllyel semmilyen garancia nincs a Sony részéről, csak a bolt javításában bízhatsz - 1 éven belül. Ezekről beszélünk. A blokk nem helyettesíti a garanciajegyet.

    "Viszont kár a fórumon ide tévedőknek azt az információt adni, hogy "ott vásárolj ahol adnak hozzá Sony garancia jegyet""

    Ez abszolút nem téves információ, pontosan a Sony is ezt mondja! Az, hogy volt egy eset, amikor kb. hanyagság miatt neked szerencséd volt, az nem jelenti azt, hogy ez az általános. Szóval inkább Te ne dezinformálj azzal, hogy bőven elég olyan helyen vásárolni, ahol csak blokkot kapsz, mert szokványos esetben ezzel elhajtanak, pláne ha látják, hogy egy nem partner konzolbolt az eladó! Kollégának pár hónapja semmit nem kértek a PS3 gariztatásánál, csak a kitöltött garanciajegyet, a számla nem is kellett nekik, egyből azt nézték, hogy melyik bolt pecsételte a garanciajegyet.

    A Panasonic-nál meg véletlenül se zavarjon, hogy az akció az 5 éves garanciakiterjesztést takarja - kvázi ugyanaz, mint a Sony-nál a méltányossági, azzal a különbséggel, hogy itt semmit nem kell fizetned a javításért, illetve azzal a különbséggel, hogy az alap 2 év ott is csak szabályosan kitöltött garanciajeggyel érvényes és a számlával nem is foglalkoznak és erre jön rá a plusz 3 év a hivatalos kereskedő által kiadott számla és a szabályosan kitöltött garanciajegy meglétével. Utóbbi nélkül hozzád sem szólnak.

    [ Szerkesztve ]

    Get Moded!

  • kelzsoca

    félisten

    válasz Gebriel #29172 üzenetére

    Nézd, vannak/lehetnek olyan esetek, ahol nem vagy nem rendesen végzik a szervizesek a dolgukat, és hanyagságból vagy egyéb ok miatt, nem tartják be a szabályokat, ami ez esetben mondjuk a pórul járt usernek kedvezett.

    Viszont minden esetben ellenőrzik a gépet (bontás, szériaszám stb..) átnézik a számlát meg mindent.

    Mivel nem a levegőbe beszélek, nekem is volt garanciális ügyintézésem.
    Az Überkonzolból vettem gépet, majd 2-3 hónap múlva elszállt a HDMI vezérlő chip, elvittem a központi SONY szervizbe (Hireltech Kft.)

    Szerencsére hosszan el tudtam beszélgetni a szervizes sráccal is, akkor mesélte el mi történik a gépekkel, mi kell a méltányossági garanciához stb...

    3 különböző szervizelés volt az elmúlt évek során:

    1. A hibás gépet Szlovákiába küldték, ahol javították (ez volt sógoromnál)
    2. A hibás gépet Franciaországba küldték ahol javították (ez volt nálam)
    3. A hibás gépet refurbished gépre azonnal cserélik (ez van most, szerencsére nem volt rá szükségem)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák