- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Xbox Series X|S
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- PlayStation 5
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Marvel Snap
- Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
-
GAMEPOD.hu
PlayStation 3 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL:
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaitouP
veterán
válasz
#58000384 #70350 üzenetére
Bocs, baromságot írtam, valóban volt egy kép arról hogy épp 256 -ot eszik a játék, de az nem a max. állapot volt, a régebbi cikkek szerint 2GB volt a max használat, és 6GB volt a követelmény, csak a felháborodás után vették le 4 -re. Nem látok bele a kódba, egyenlőre nem is értek hozzá úgy mint egy fejlesztő, de az viszont egyértelmű hogy nem igényel ilyen korlátozásokat az új CoD. Egyszerűen csak kisebb textúrákkal, butított vagy elvett effektekkel kéne dolgozni, mert az alap még mindig ugyanaz: 12 játékos, ugyanakkora mapok kb. évről évre, szóval nem értem a problémát. Közbe ott egy csomó ellenpélda: (BF: Hardline (24 -fős multi asszem) Destiny, MGS5, GTA5) Csak üzletileg nem éri meg. Értem én, csak akkor mondják meg, ne hazudozzanak.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen