Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wlac

    Ármester

    válasz james001 #71591 üzenetére

    Mondjuk az a játék nem vészes, ahol van chapter select. Azokat nem szeretem, ahol a játék nem jelzi, hogy mit csináltál már, így a stáblistánál derül ki, hogy még sincs meg az adott trófea. Például a Deus Ex: Human Revolutionben nem szabad senkit sem megölni, azonban van, hogy véletlenül meghal valaki, és ezt egészen addig nem tudod meg, amíg nem gördülnek a készítők nevei. Konkrétan négyszer kellett végigvinnem a játékot, kétszer csak emiatt az egy trófea miatt. Ellenpéldának ott a Dishonored, ahol a pályák végén írja, hogy mit csináltál az adott mapon, így tudsz retry-zni.

    A The Last of Us volt még kicsit necces, ugyanis az egyik trófea bugos; amikor Eli vicceit kell hallgatnod, az egyik részen nem mindig mondja őket, és a fórumok alapján nagyon hektikus, hogy elkezdi-e mesélni, vagy újra kell kezdened a pályát (és nyilván egy nehéz rész után jön ez).

    Platinák esetében egyébként két dolgot nem szeretek. Egyrészt, ha nagyon támaszkodik a multira, mivel régebbi játékoknál ez van, hogy kiesik a kevés játékos, vagy lelőtt szerverek miatt, másrészt pedig azt, ha olyat kér a játék, ami egyébként teljesen kizökkent a szokásos kerékvágásból. Utóbbira jó példa a Witcher 3, ahol szerintem soha senki sem ölt banditákat számszeríjjal, mivel keveset sebez, a hitbox pedig nagyon el van kalibrálva (van, hogy a vállon való lövést fejlövésnek érzékeli, ha meg tisztán fejbe lövöm, azt teljesen másnak), erre a játék megköveteli, hogy ötven ellenséget öljünk meg fejlövéssel. Nagyjából másfél óráig farmoltam, és ez nagyon nem illett a játékba, mivel az összes többi trófea megszerezhető sima játékkal.

    “A száz év az emberi hülyeség monumentumainak eróziója szempontjából csak egy röpke pillanat.” - mazur

Új hozzászólás Aktív témák