Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .LnB

    titán

    LOGOUT blog

    válasz erahurka #2059 üzenetére

    Van különbség köztük. C3 R5-tel szerintem csak egy próbát mentem valahol, valami murvás szakaszon, jók ki volt emelve a futómű, nekem annyira nem jött be.

    Ezt nem értem, hogy akarsz te R5-ös autóval menni Historic kategóriába?

    Mától a Spanyol szakszokon Group A lesz. Ott a Delta HF Integrale a legharapósabb. Time Trial-ban azzal tudtam a legjobb időt elérni. Viszont az egy dühöngő bika, iszonyat nehéz kordában tartani. Vagyis én úgy éreztem. Az Escort RS Cosworth és az Impreza 1995 sokkal kezesebb. Főleg az előbbi. És néztem az időket, a profik azokkal is nagyon jó időket tudnak menni. Rápróbálok azért majd a Lancia-ra még egyszer, de kétlem, hogy azzal vágnék neki a négy Club szakasznak majd..

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

Új hozzászólás Aktív témák