Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanya
nagyúr
válasz szegedilaci #50 üzenetére
Minden kocsit kell szervizelni. A kettőstömegűt is, a dsg-t is, az injektorokat is, mindent kell és lehet.
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
Mi5u
tag
válasz szegedilaci #50 üzenetére
Amire kevesebbet kell költeni azok a régi szívóbenzinesek, de az sincs ingyen.
A most elérhető benzinesek szintén közvetlen befecskendezésűek(részecskeszűrő), a közvetlen befecskendezés miatt a rezonanciát szintén kéttömegű lendkerékkel csillapítják, valamint a turbó szintén hibaforrás lehet. Ráadásul egy benzinesben nagyobb hőterhelés is éri, és ha az öregszaki ugyanúgy beleönti majd a "sűrűbb" tízvééénegyvenet, akkor még idő előtt el is fog halálozni. Szóval úgy 4-5 évre visszamenőleg már nem igaz a legenda, hogy a benzinest olcsóbb szervizeltetni.(#55) eTrade: A dízelmotorok működési elvéből adódóan következik, hogy nagyjából azonos teljesítményű motorok, azonos használat mellett, azonos mennyiségű üzemanyagot égetnek el.
[ Szerkesztve ]
-
Zicokuka
senior tag
válasz szegedilaci #50 üzenetére
Minden kocsinál előfordulhat a cumi, ez benne van.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz szegedilaci #50 üzenetére
Segítek, a modern benzinesek is közvetlen befecskendezéssel üzemelnek, tehát.
- Van turbo/nicns turbo esetleg
- Injektor szintén, merthogy ezeknél is magas nyomású rendszer van
- Kettős tömegű is van a benzineseknél is.Tehát mindkét oldalon ugyanannyi költséged lesz... Most már
Általános:
Én pl. próbáltam erős autót is, szuper, jó, megy meg minden. De a hétköznapokban egy 1.4 i-DSi-t hajtok, mert rohadtul nincs gondom vele, és csak tankolni kell.
Persze van igényem erős autóra is, csak nem tudnám hol használni.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen