Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wasp_HUN

    tag

    válasz oriic #45 üzenetére

    Ennek csak akkor lenne értelme, ha a játék készítők és a különböző komponens gyártok egy zászló alatt működnének, amiről tudjuk, hogy nem igaz.
    A PC-s játékok azért olcsóbbak (kivéve Steam), mert egyrészt nem kell mindenfelé csurgatni a bevételből és csomagolni se kell egy csak letölthető címet.
    Plusz Indie fejlesztők eleve nem fizetnek "sarcot" a kiadónak se.
    Továbbá erős árverseny helyzet van a különböző digitális disztribútorok között, tekintve, hogy a PC nyitott platform, nem úgy, mint a konzolok. ahol a nagy MS meg Sony monopol helyzetben dirigál.

    A konzolos címeknél az átlagban 10 $/€ -val magasabb ár a licensz díjat hívatott fedezni, amit a kiadók/fejlesztők a Microsoftnak és a Sonynak fizetnek. Plusz a használt játék piacot szokták még indokként emlegetni, illetve azt, hogy a konzol játékok piaca még mindig túlnyomó részt fizikai termékekkel üzemel, ahol a viszonteladó részesedése. csomagolás, lemez készítés, szállítás, stb is beleszámolandó az árba.

    [ Szerkesztve ]

    Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]

  • VitaD5

    tag

    válasz oriic #45 üzenetére

    A hardver erősség se olyan sokat számít, ha nincs optimalizálva a játék. Az első Source-os játékok döbbenetesen keveset igényeltek, de mégis sokat kaptak a játékosok. Ez is azért, mert a Valve sokat dolgozott az optimalizációval. (Megugye volt miből.) Tehát hiába egy i7-4960X, meg egy GTX780 Ti, 16 GB RAM társaságában, ha jön egy Call of Duty: Ghost nevű bug halmaz, meg a társai, ami miatt már nem éri meg. Addig nem érdemes fejleszteni a gépet játszási céllal szerintem, amíg nem csak feleslegesen dobálóznak az új szóval. (Ugye, tisztelt HD7770 és R7 250X? Ugye, tisztel CoD széria?)

    Edit - A tökéletes optimalizáció: Minden gyártó minden hardverének nyíltan kezelni a forráskódját, hogy könnyebben írhassanak a platformokra.

    [ Szerkesztve ]

    Yar Har fiddle di dee

Új hozzászólás Aktív témák