Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ricsip

    addikt

    válasz hallador #3 üzenetére

    A mikroszoft surface cuccait se lehetett kapni hivatalosan mikroszofttól, csak behozta pár cég a szomszédos országokból, rátették a saját hasznukat, és az ő boltjukban vetted meg.

    [ Szerkesztve ]

    -

  • Reggie0

    félisten

    válasz hallador #3 üzenetére

    Es a legendas minosege. Az elmult 10 evben nem gyartottak olyan notebookot, amin nem kapok fel oran belul inhuvelygyulladast.

  • bLaCkDoGoNe

    veterán

    válasz hallador #6 üzenetére

    Az Apple is pont annyira "legális", mint fenti példában az MS. Saját retail üzletet egyik cég sem működtet, mindketten viszonteladókon keresztül terítik a termékeiket.
    A Premium Resellerek hivatalos viszonteladók.

    "«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+] 

  • bLaCkDoGoNe

    veterán

    válasz hallador #6 üzenetére

    Ja, és természetesen ott az apple.hu, amit az anyahajó működtet, és vásárolhatsz is onnan, tehát online itt vannak hivatalosan, csak brick and mortar boltjuk nincs, valószínűleg sokáig nem is lesz, mert kerekítési hiba az itt keresett pénz.

    "«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+] 

  • bLaCkDoGoNe

    veterán

    válasz hallador #8 üzenetére

    "Ok, csak kinek a hivatalos viszont eladói, mert az Apple weboldalain nem jelennek meg mint Store."

    Nem baj, ha elfogult vagy, csak legalább nézz körül a weboldalon rendesen:

    [ Szerkesztve ]

    "«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+] 

  • cucka

    addikt

    válasz hallador #6 üzenetére

    Na akkor ezt érdemes tisztába tenni.

    Az Apple Store-okat az Apple maga üzemelteti. Ilyen kb. 20 országban létezik. Magyarországon nincs.
    A premium reseller az lényegében egy harmadik fél által üzemeltetett Apple Store - például az iStyle. Ez egy hivatalos, Apple pecséttel rendelkező bolt, kizárólag Apple termékekkel folglalkozik.
    Az authorized reseller az egy sima viszonteladó, ahol Apple termékeket is árulnak többek közt. Például a Media Markt.

    A felsoroltak mind hivatalos, legális források.

    mod: ja és persze ott az Apple.hu, azt az Apple üzemelteti, online tudsz vásárolni, nyilván az is hivatalos forrás.

    [ Szerkesztve ]

  • cucka

    addikt

    válasz hallador #13 üzenetére

    Ha hivatalos forrásból vásárolsz, akkor a magyar jogszabályoknak megfelelően kapsz 2 év garanciát.
    Ezen felül kapsz 1 év apple care-t, amit sok pénzért bővíthetsz. Ezzel jár telefonos support, jobb garanciális feltételek. Ha jól emlékszem, mac gépekre világszerte érvényes, a többi hardverüknél nem tudom, változó.

    A leírtak közül bármelyik megbízható és hivatalos forrás. Plusz a Media Markt-ban nem fogsz tudni egyedi konfigurációt rendelni, apple.hu-n és az istyle-ban igen.

    A cikkben említett eset - passz, ez egy amerikai class action lawsuit volt, nem tudom, érvényes-e magyar állampolgárokra, illetve amerikában is mindenkire, vagy csak aki jelezte a panaszát.
    A butterfly billentyűzetes hibákat nálunk is ugyanolyan sztenderd szerint javították, mint máshol.

  • EyElEs?!

    tag

    válasz hallador #3 üzenetére

    Bocs, de nekem üzleti szériás ThinkPad yoga kettényílt, vitatkoztak, hogy én hibám 15 percig, mert nem az asztalon használtam a gépet, hanem biztos felemeltem egy kézzel (wtf), bevették, központi véleményt kértek kicserélték a teljes "házat".
    Szarul rakták össze, irány vissza, reakció: miért nem szóltam akkor, amikor elvittem, hogy ferde egy csavar(wtf2)
    Mondok eszembe nem jutott, mellette feszült a kijelző is, ezt csak sötétben láttam, emiatt random érintéseket érzékelt. Bevitték, majd 3 perc múlva visszahozták rendesen összecsavarozva, és mondták, hogy akkor most bizonyítsam be, hogy rosszul rakták össze és miattuk baszdott el a gép. (Wtf3)
    Majd miután 15 percen múlva már ott tartottunk, hogy akkor hívjak ügyvédet, ha valamit szeretnék, mert ők aztán nem szerelik meg, mert ez a ThinkPad egy szar konstukció, amúgy meg minek nekem 1tb SSD (wtf4 ez hogy jön ide?) utána mégis bevették és láss csodát a teljes felső részét ki kellett cserélni a gépnek, mert mint kiderült korábban is szar volt.
    Megyek be, nagyon büszke a nő, hogy milyen jó munkát végeztek, röhög, hogy egy már jól lett összerakva, majd megnézzük és pont az a csavar mint utoljára szarul lett belerakva, akkor már nem velem üvöltözött, hanem miután elmentem szerintem a beosztottjaival.

    Közben írni próbáltam minden létező fórumon a lenovonak, megtudtam hol van a régiós központjuk, találtam komtaktot, de szartak rá.
    Egy évvel később kettétört megint a ház, fogtam magam, letörtem a kijelzőt és leraktam asztali gépnek az irodába.

    Várj Asus gépemre meg előtte amikor a billentyűzet szetkarcolta 3 hónap alatt a kijelzőt, akkor azt mondta egy másik szerviz, hogy nem rendeltetésszerűen használom a gépet, mert nem teszem be a gyárilag kapott szivacsot minden lezárás előtt a bill és monitor közé...

    Samsung telefonom úgy dobta vissza túlmelegedés miatt a "gyári" szerviz, hogy a hazai értékesítési vezető barátom küldte el nekik, és kérte, hogy csinálják meg (ujjlenyomat olvasó felett, amin le kellett húzni az ujjadat víz nyomokat találtak, ami miatt bukott a gari)

    Szóval nem tudom, mondj nekem egy márkát, akinek gyári jó szervize van itthon, nem pedig köcsögök. Én még keresem.
    Az iPhone volt vicces egyedül, amikor a Telekom hozta még csak:
    - nem tudunk vele mit kezdeni. Biztos hibás?
    -igen
    - próbálta újraindítani?
    - igen
    - szoftvert újratelepítette?
    - nem
    - jó, mondjuk azt, hogy igen és holnap után jöjjön vissza, adunk egy újat

  • cucka

    addikt

    válasz hallador #17 üzenetére

    Mivel apple topik - ugyan nekem még semmilyen garis problémám nem volt velük, de amit hallottam mindenhonnan, hogy elég jó a garis ügyintézésük. Szóval nem arra mennek rá, hogy megpróbálják bizonyítani a szar termékről, hogy te vagy a hibás.

    Az én egyetlen élményem a szervizükkel, amikor volt a botrány, hogy a régebbi iphone-oknál a friss oprendszer visszafogta a teljesítményt. Hivatalos magyarázat az volt, hogy védje az akksit, a rosszmájúak szerint meg hogy vegyél új telefont.
    Na annak az lett az eredménye, hogy ingyen tettek egy új akksit az akkor 3 éves telefonomba. Nem kellett hozzá számla, meg semmi, időpont egyeztetés, bevittem, kicserélték, 1 óra múlva mentem érte.

    Ugyanez volt a butterfly mechanikás billentyűzetekkel is, azokat is cserélték gariidő lejárta után.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák