Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz wolfman #27 üzenetére

    Nem demót adtak ki. A játék nagy. Úgy értem NAGY. Több modulra van osztva, ilyen a Hangár, az Arena Commander, az FPS, a planetside/social modul, a squadron 42 és a Persistent Universe. Ezeket a modulokat adogatják ki, amint kiadható állapotban van. Elsőnek jön a 0.8, 0.9 és így tovább Hangár már van több mint egy éve, azóta egyszer totál átdolgozták őket, arena commander is van már elég sok hónapja, eleinte kevés hajóval (akinek nem volt olyan hajója ami repülhető volt, az kapott addig egy olyat ami közel állt hozzá), most pedig az AC 1.0-val már elég sok egyszermélyes hajó repülhető. Már akkor is volt benne rakéta, de december elején betették az újfajta sugárzási/radarrendszert (a hajódon minden sugározhat radar vagy hőjelet, illetve van radarkeresztmetszeted is, a rakéták pedig ezekre állnak rá, ezek zavarhatóak, így lehet lopakodni, játszani a sugárzási értékekkel, stb). Szóval az AC is folyamatosan fejlődik. Hamarosan jön az fps modul, amint készen lesz annyira, hogy kiadható legyen a 700 ezer backernek. Onnan is esnek majd ki hibák, balance, valami nem kényelmes, valami nem működik, stb. Ezeket a játékosok bejelentik, ők mérlegelik/kijavítják/megoldják. A planetside modulig majd változni fog még egyet a hangár, mert a hangárból lehet majd kimenni a városba, illetve majd haverok is bejöhetnek már a hangárodba. Ott betérhetsz eleinte pár, majd később több boltba, vásárolgathatsz majd eleinte Arena Commander Credit-ből (ami csak AC-ban használható és nyerhető), majd később rendes UEC-ből. Később pedig amikor már lesz másik város is, átjárhatsz, lesznek küldetések, és szép lassan kialakul a planetside-ból egy PU. Közben pedig majd jön egy Squadron 42 első fejezet, aminél a hosszra azt pletykálják akkora mint egy Wing Commander, az egy történet alapú single player játék lesz (bár talán lehet társakkal co-opozni is).

    Szóval minden modul önmagában is fejlődik, amikor elsőnek kiadják, az még egy alfa állapot, amiben a felmerülő problémákat javítják, a kényelmetlenségeket újra megpróbálják megoldani, és idővel ezek az elemek összeölvadnak (pl az arena commander mivel így is egy virtuális szimuláció, de egyelőre még menüből vagy hajóból indítható, hamarosan jön egy szimulátor a hangárba, amin át úgy lehet majd elérni az AC-t, hogy az illeszkedjen a játék világába). Így olvad tehát össze korrektebb módon a hangár és az Arena Commander... Az FPS is várhatóan ebbe a szimulátorba kerül elsőnek, de a városba már fizikai testünkkel lépünk ki egy liften át (illetve mások hangárjába is)

    Úgyhogy mondhatni, ez végülis nem egy demó, hanem egy folyamatosan, többszálon fejlődő alfa, amik egyszer egy nagy egésszé olvadnak össze, remélhetően seamless. De sokat elmond arról a komplexitásról amire törekednek két mostani design dokumentum, a mobiglass-ról és a pajzsrendszerről. Ez az az összetettségi szint, amire törekednek, aminek egy része már készen van, más része még úton.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák