Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    Heh. Mondjuk inkább azt, hogy a jól bevált perspektíván nemigazán mernek változtatni, a jelenlegi paletta meg életképtelen konzolon. :)

    Gondolom az új MMO fejlesztése közben viszont elgondolkoznak majd azon a stratégián, amit a BioWare-is be akar vezetni a Dragon Age 2-vel, szóval, hogy a játékot két külön szálon (PC / Konzol) fejlesztik és ebben az említett két szálban csak a történet és a grafika stílusa lesz azonos.

    Vagyis szvsz ez lenne logikus részükről is, miután azért felesleges a PC-s vezérlést lebutítani, hogy a konzolosok ugyanazt az élményt kapják.

    (#2) Prézli21: Ez a "konzolok hozzák a nagy pénzt" egy egyszerű humbug. Nem igaz. Max annyi plusz pénzt jelent a konzol a fejlesztők számára, amennyit a Microsoft, Sony és Nintendo a zsebükbe töm.

    A PC eddig azért nem tetszett nekik, mert nehezebb rá optimalizálni, ez pedig egyreinkább nem jelenthet majd gondot, ahogy elkezdődik a platformosodás.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák