Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Morden24

    nagyúr

    válasz stevve #37 üzenetére

    És erről hol volt bármiféle közvélemény kutatás vagy hasonló?

    Nyilvánvalóan vannak teszterek, kritikusok, fókuszcsoportok, feedback, hivatalos fórumok, megkérdezések stb.

    Egyébként én nem értem ezt a Baldur's Gate hasonlítgatást. A DAO olyan messze van a Baldur's Gate-től, mint Makó Jeruzsálemtől, és ezen az izometrikus nézet szart sem segít. A DG nem az izometrikustól volt az, ami, ahogyan a DAO sem az izometrikus nézettől vagy annak hiányától hasonul vagy különbözik tőle.
    Ha kérnék, hogy jellemezzem a BG-t, akkor a századik mondat után sem jutna eszembe az izometrikus nézet. Kb. olyan, mintha kérnék, hogy jellemezzem a Civ4-et, és az alacsony poligonszámú egységek jutnának eszembe, vagy a Starcraft-ot, és a 3D hiányán filóznék. Afféle who the fuck cares kategória. De lehet, hogy csak én nem értem, hogy miről van szó annak ellenére, hogy nem 12 éves Crysisbuzi vagyok :B

    komoly érv nem hangzott el amellett, hogy kivegyék a taktikai nézetet, csak az, hogy a konzolosok igényei...

    Már hogynemár. Ne szopassatok, gyerekek. Nem azért veszik ki, mert a konzolosoknak az az igénye, hogy ne legyen, hanem azért, mert nincsen igény a jelenlétére, ergo nem költenek pénzt, időt, humánerőt a fejlesztésére. Az editor hiánya meg simán fakadhat abból, hogy vetélytársat látnak benne a DLC-k okán, vagy szimplán, mint előbb: minek fejleszzük, ha alig kell valakinek.

    Szóval ez így egy kicsit bullshit, amivel takaróznak...

    Gyerekek, ezek üzletemberek. Azért hoznak döntéseket, mert magasabb bevételt vagy csökkentett kiadást remélnek tőlük. Ez persze lehet valakinek bullshit, de attól még ez a helyzet.

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz stevve #39 üzenetére

    Ez így nem szép megoldás.

    Nem, a warezolás az szép megoldás.
    Nézd, igazad van, igazodni kell a trendekhez: ergo oda fognak terméket készíteni, ahol fizetnek érte, és senki nem fog egyetlen könnycseppet hullatjtani egy olyan sakálfalka iránt, akik terméket akarnak, de tejelni nem hajlandóak. Főjenek csak a saját levükben.

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz stevve #40 üzenetére

    LOL. Hol vannak ezek?

    Már ne haragudj meg, de ki mondta, hogy ezekhez te hozzáférhetsz? Vagy amit te nem nézhetsz meg, az nem is létezik? De oké, legyen LOL.

    A BG-t azért hoztam fel, mert valószínűleg nem az elvakult RPG-sek sírtak, ha sírtak egyáltalán egy bizonyos nézet miatt.

    Aki attól elvakult RPG-s, hogy izometrikus nézetet akar, az... az érdekes. Pont az RPG nem egy olyan műfaj, ahol sokat számítana a grafika, a nézet a satöbbi. Ha megvan benne a szerepjáték, azt is leszarom, ha FPS nézetben megy. Hogy úgy mondjam, nem a nézet miatt játszom a játékkal.

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz stevve #46 üzenetére

    Te most amúgy mindenbe belekötsz?

    Ez most irónia, vagy bagoly mondja verébnek?

    Szerintem erről kár vitázni, hacsak nem vagy Bioware-es.

    Szerintem meg kár kijelenteni, hogy valami tuti nincsen, hacsak nem vagy Bioware-es.

    nem azt mondtam, hogy az tartja életben az RPG-t, de ha már eddig volt, akkor miért most sírnak érte, hogy nem használják és így ki is kell venni?

    Mert ha tényleg nem használják, minek legyen benne? Persze az is lehet, hogy egyébként mindenki használni akarja, és ez az egész egy hatalmas összeesküvés.

    Én csak azt mondom, hogy az indok mondvacsinált

    Rendben. De akkor magyarázd meg, hogy mi az igazi indok szerinted. Csak azért, mert ha szerinted mondvacsinált, akkor nyilván van egy elméleted, hogy mit is akar elfedni ez az ál-indok :)

    Sectumsempra - For Enemies

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz stevve #37 üzenetére

    Minden bizonnyal arról van szó, hogy a konzolok már nem tudnák kezelni a 2. rész jobb minőségű textúráit taktikai nézetben. Ezt aztán megidealizálták valami rizsával. :(
    A PC meg le van xarva, minél hamarabb hal ki, annál hamarabb tudja a három nagy konzolgyártó felosztani a piacot, oligopóliumot kialakítani, és tettszése szernit alakítani a konzol és játékárakat. Ez a folyamat sajnos megállíthatatlannak tűnik. Egyrész a konzolgyártók és a legtöbb nagy kiadó is ebbe az irányba próbálja a piacot befolyásolni, másrészt pedig a PC warezolói ássák a saját sírjukat. Amely sírba mi, a fizető PC-s réteg is befekszünk majd.

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • Morden24

    nagyúr

    válasz stevve #62 üzenetére

    GypsFulvus2 kolléga hsz-ét és rudiét tartom én is elképzelhető indoknak, csak a cég egy hülyeséggel próbálja bagatellizálni az egészet.

    Simán lehet, mert hihetően hangzik.

    Én azért jelentem ki, mert ennek eddig sem előzményét nem láttam, se hasonlót, persze ettől még 2 embert megkérdezhettek, de kétséges, hogy szavazással döntenének ilyesmiről

    Na igen, ilyesmit mondogatott egy csomó ember akkor is, amikor az MS bevezette a ribbont. Tudom, nem ugyanaz.

    miért veszik el ettől függetlenül, ha már egyébként a modult lefejlesztették és annak volt költsége?

    Feltételezem, hogy ha GypsFulvus2 elmélete teszem azt nem igaz, akkor az engine-ben történő változások simán lehet, hogy plusz munkát okoznának izo-nézet fronton, és ezt inkább elhagyják a frászba, ha megtehetik.

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz stevve #65 üzenetére

    Mondjuk ez meg olyan, hogy ha választani kell a grafikai update vagy az izo-nézet közül, akkor tőlem kár kérdezni, mert egyik sem érdekel, de az tény, hogy az előbbi fog hozni plusz vásárlót (és most nem kell a konzolokkal jönni, PC-n keményen megy a grafikabuzzancskodás).
    Ez sajnos megint olyan, hogy a piacnak mi az igénye. Nekem el lehetne adni a DAO grafikájával a második részt, mert engem a történet meg a mesélés érdekel, de én is egy durván apró piaci kisebbség vagyok. Ez van.

    (#69) danih: Na pont az ilyen hsz-eket nem igazán értem, mint a tiéd.

    1. A játék attól még nem butul, hogy nincsen izo-nézet.
    2. A játék izo-nézettel együtt sem volt méltó a BG-hez.
    3. Az izo-nézetnek semmi köze ahhoz, hogy a DA francihse valaha méltó utódja lesz-e a BG-nek.

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • bigadam94

    tag

    válasz stevve #79 üzenetére

    "Ekkora baromságot!!! Ezek hatalmas peasant-ok!!! Hát így hogy a k...a viharba lehet élvezni???"

    "Szánalmas ez az elv hogy mindent a konzolosoknak semmit a pc-eknek"

    "a dragon age sztem maga volt a tökéletesség, én nem tudom h miért kell mindent elcseszni..."

    Tény, hogy ezek a leg.. szélsőségesebb hsz-ek, de akkor is - a topik lényege sajnos ez..

    GAMERS szerkesztő, hétköznapi szuperhős, képregény-addikt

  • Meglivorn

    aktív tag

    válasz stevve #37 üzenetére

    http://www.videogamer.com/xbox360/dragon_age_ii/news/in_the_house_with_dr_greg_zeschuk.html?page=2

    kiemelném a lényegi részt:
    Q: You've said that you need to take on feedback. In the case of Dragon Age 2, you recently released some new screens and they were met with quite a lot of criticism - but it wasn't exactly constructive, it was more, "Urgh! I don't like that!"

    GZ: [laughs]

    Q: What's your reaction to that?

    GZ: What you don't listen to is the loud internet commentary. The loudest voice is probably not the one you listen to. You listen to the person who put a lot of thought into it, who went out of their way to provide feedback. [...] I think there's a sort of thuggish mentality of the crowd on the internet, with people jumping on board. I think it would be very rare that you would find valuable things in the comments section of anything. Occasionally there's stuff, but we're not swayed by it. You can really be reactive to that. We tend to be very analytic, we put it down and move it around until we actually understand it. But I think one of the ways we make great games is by being really, really open to criticism.

    hozzászólás: Mass Effect- én meg PCn játszottam végig mindkettőt, itt van a polcon a CE mindkettőből, release napon véve. És szerintem meg a 2 jobb lett, mint az 1 volt, érdekesebb, kidolgozottabb, piszokul nem hiányzik az inventory (éljen hogy nincs, DAban a falra másztam a sok szeméttől), az értelmetlen skillek közti sakkozás, és a végtelenül unalmas Mako. Szkennerrel végigmentem az első naprendszeren, aztán lett elég alapanyag minden fejlesztésre. A többinél csak annyit néztem van-e mission vagy se. És még a lebányászott terület is kb 3 perc/bolygó volt. Sosem értettem mi ez a zokogás miatta.

    Dragon Age - abból is CE a polcon, igaz csak később vettem meg (mivel idén a DA és a ME2 volt az össz játék vásárlásom, jövőre pedig egyelőre csak a SW:TOR esélyes, belefér a keretbe). Annyira én nem voltam elájulva tőle. Nem mondom, az felülnézet jól jött néha, amikor nem láttam át a csatateret rendesen, de amúgy nem hiányzik, annyira. A szerkesztőnek meg semmi köze ehhez: egyszerűen a jelzések alapján (hányan töltötték le, használják ténylegesen - pl modder community) nem éri meg belefektetett erőforrásokat. Ilyen egyszerű. Nem kellett a népnek. Egyeseknek igen, de az kevés.

Új hozzászólás Aktív témák