Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz H.Istvan25 #28 üzenetére
Ez túlzás, ismerős tudna róla mesélni, hogy hajtották el egy Honor-al
-
Kornel
veterán
válasz H.Istvan25 #32 üzenetére
Rendben, de gyártási hibából eredő festék pergés legyen már garanciális probléma.
Szerintük nem az. -
Kornel
veterán
válasz H.Istvan25 #57 üzenetére
Honor 8
-
t3tv3s
tag
válasz H.Istvan25 #28 üzenetére
Papíron valóban jól néz ki a Huawei garanciája csak a gyakorlatban nem sokra mész vele. Mi P8-cal február óta szenvedünk. Most küldtük vissza 6-ra szervizbe(utolsó alkalom - ismerve őket nem változik semmi tehát valahogy visszavásárolhatjuk ezt a készüléket). Így utólag azt mondom akkor jártunk volna legjobban ha az első szerviz után átvettük volna a fehér p8 lite-t amit kiküldtek fekete p8 helyett..
-
Juhaszatti
addikt
válasz H.Istvan25 #69 üzenetére
A P8 egy 2 éves telefon. Meglátjuk hogy mi lesz az eljárás a Mate 9-el jövő év végén.
Vagy hát ne lássuk meg, ne legyen baja, de érted. -
t3tv3s
tag
válasz H.Istvan25 #69 üzenetére
Elhiszem. Kijelzőt nálunk is cseréltek. Bíztak benne, hogy megoldja az antenna problémát ami kimerítette a móka kategóriát de lelkük rajta... Nekünk 3. szerviz óta már szoftver is szarakszik, 5 perc után olyan a telefon, mintha navigáltál volna rajta. SOT leesett kb 1:30ra, szervízek előtt legalább üzemidőre nem lehetett panasz, mert egyáltalán nem fáradt el az akksi. Gyakran tök spontán lefagy 3-5 percre és semmire nem reagál. Időzónát random állítgatja. Ritkán volt olyan nap, hogy nem kellett visszaállítani. Beszélgetés közben is gebasz van, mert néha 4-6mp-re eltűnik akivel beszélsz. Ha hallod akkor olyan hangokat hallasz, mint amikor a "Jelek" című filmben befogják a földönkívüliek kommunikációját a bébiőrzővel. Szomszédom P10 most megy másodjára szervízbe, bár nem tudom a pontos problémáját különösebben az a készülék már nem érdekelt elég a miénkkel törődni. A történetben az a legjobb, hogy a szerviz hol elismeri a hibát, hol nem látja. Semmi következetesség nincs az elvégzett munkájukban és jelentésekben így teljesen hiteltelenné vállnak. Egyébként az is abszurd, hogy egy tejesen más színű, típusú készüléket akartak átvettetni, ahogy lentebb írtam. Bosszantó, hogy készülék leadás előtt minden esetben jegyzőkönyvet kell készíttetni különben az embert pofátlanul átvágnák.
Kívánom, hogy legyél mázlista és ne legyen garival bajod, különben nem tartana sokáig a nagy szerelem.ui: vicces is lenne ha prémium telefonjukat ami 200k-ba kerül ne javítanák sárgulás miatt..
-
Arcképgyáros
válasz H.Istvan25 #80 üzenetére
De ezt jelen topikban senki nem vitatta, legalábbis a kolléga, akit ok nélkül támadják, biztos nem.
Xperia 1 III / Xperia XZ Premium / iFi xDSD Gryphon / TAGO STUDIO T3-01 / Acoustune HS1750CU /Acoustune RS One / WF-1000XM4 / XP-PEN Innovator 16
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Óvodások homokozója
- Milyen TV-t vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Politika
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen