Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Nyeste86: Hogy aztán lazán megerőszakolják ezeket. Nézz bele alaposabban a WoT lelkivilágába, simán vannak szorzó értékek a páncélzatra, pen.-re, stb. változókra. Mert a balance ezt kívánja. Hidd el, egy időben követtem alaposan, pár hónapja ismét utánanéztem, ugyanez megy pepitában.
Szóval ne zavarjon össze a marketingrizsa, amit az orrod elé löknek, a WoT arcade játék. Ez még nem lenne baj, az már inkább, hogy folyton azzal jönnek, hogy ez mennyire valós, és mennyi háttérmunka van mögötte. Ott kezdődik a probléma, hogy a valóságban azonos körülmények között nincs +/- 15%-os szórás az átütési mértékben...
Ha pedig elkezdünk belemenni a játékmechanikába, akkor elég a láthatósági rendszer csodájára járni, amelyben nem veszel a nyílt mezőn feléd robogó harckocsit, csak mert a játékélményt rombolná, ha a pálya egyik végéből látnád a másikat egy sima harckocsiban (nem is szólva tüzérséggel, műholdnézetben!).
Ezeket a tényeket mind aláírom rendben van, nem szimulátorról van szó persze, de nem is arcade
Akkor mi? Ahol a játékmechanikát a balance-nak és a játékélménynek rendelik alá, az arcade. Szerintem...
Stauffenberg: Nem, ez csak egy kiragadott példa volt, de a szimulációhoz tartozik az, hogy látod a legénységet, és azt, hogy egy találat milyen károkat, sérüléseket okoz bennük...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Razer Basilisk Ultimate Wireless Gamer Egér! 20k DPI/Dokkoló/Razer Chroma RGB/Razer Hyperspeed Tech
- Ryzen5 GamerPc
- Apple Watch Series 8 41mm GPS fekete 6 hó gari
- TP-Link TL-SG108E Smart, 8 Portos, Gigabites Switch, üzleti osztály, fém burkolattal
- Új, bontatlan iPhone 13 128GB Midnight (fekete) gyári független