- EAFC 24
- SGF24 - Július 2. napján érkezik a The First Descendant
- Battlefield 2042
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Xbox Series X|S
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- SGF24 - Érkezik a No More Room In Hell 2
- PlayStation 5
- Valorant
Új hozzászólás Aktív témák
-
NKing
tag
A rombolhatósággal 1 nagy probléma van szerintem - mégpedig az, hogy erősen érintheti a játékmechanikát. Ha egy játékban a környezet rombolható, akkor ott a játékmechanikát ehhez is kell igazítani. Ahogy én látom, két lehetőség merül fel. Az egyik a teljes rombolhatóság (pl. Red Faction: Guerilla jó példa), ahol a fejlesztő megtervezi a játék folyamát valahogyan, majd a játékos teljesen máshogy áll neki a dolgoknak és végül a rombolhatóság ellenére maga a játékélmény egy nagy katyvasz lesz - hiszen nem tehet meg a készítő olyan dolgokat, ami aztán a teljes rombolást követően game-breaking állapotot okozna, értsd a játékélmény és a változatosság fogja kárát látni. A másik lehetőség, hogy bár a környezet rombolható, de erősen korlátozott a rombolás mértéke - szétlőhetsz vázákat, faládákat, pár ajtót, meg a falról lepotyog a vakolat, de az alatta lévő beton pl. már nem bontható tovább. Ez pont ugyanannyira "hülyén" venné ki magát, mint ha nincs is rombolhatóság - hiszen irreális benyomást fog kelteni, hogy rombolhatsz, de csak eddig és nem tovább. Ezért én úgy gondolom, hogy annak nem technológiai, inkább játékmechanikai okai vannak, hogy sokszor kimarad a rombolhatóság - és sokszor nincs is ezzel gond, mert a történetvezetés, a megtervezett látványelemek, az egész game-flow így adható át megfelelően.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs