Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz arn #44 üzenetére

    Ez tyúk vagy tojás esete, de annál kicsit egyszerűbb szerintem.
    Ha lehetne sw oldalon érdemben fejleszteni
    1. a hw-sw architektúra kötöttségek mellett
    2. értelmes költségkereten belül
    ...már rég megtették volna. De erre jelenleg nincs lehetőség/akarat. Tök mindegy hogy nevezzük.

    Az általad idézett régi időkben is azért volt, mert jöttek a hw-k alá és nem fordítva. Emlékszem amikor volt egy játék, futott 30-40fps-sel. Egy év múlva jött a következő T&L-lel ami semmivel nem nézett ki jobban, de anélkül futott 3fps-sel, T&L mellett meg ugyanúgy 30-40-el. Ilyen váltást ma hol látni hw/technológia szinten? És nyilván ha nincs mögötte akkor nem lett volna nagy siker a 3fps.

    De a mai állapotokból is kiindulhatunk. Elhiszem, hogy Abu sw/api limitáló szövegeit sokan unják már de azért nehéz megkérdőjelezni az igazságtartalmukat. Nézzük egy mai példát: Az utóbbi pár év arról szólt pl. a HC gamernek, hogy aki 60+ fps-t akar annak cpu-t is húzni kell, hiába rak alá 8-10 magost, jobban jár egy meghúzott 4 magossal az egyszálas perf miatt. Mindezt a grafika miatt. Mellé a min fps környezetben ugyanúgy leesik az fps, stb...
    Ez alá a hw-sw(api) környezet alá te milyen hw fejlesztést várnál? Reálisan.
    Szerintem ez a nosztalgikus 10GHz Prescott vonal... ami jó pár éve meghalt hw fronton, sw-ben pedig minden maradt ugyanazon az úton: ősrégi, alig párhuzamosított x86 kód,ok gfx cpu limit, parlagon hagyott igp, stb...

Új hozzászólás Aktív témák