Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz GeryFlash #40 üzenetére

    Nincsenek ellenfelek, ebből kifolyókag nincsenek megcsinálkva az akcióhoz szükséges effektek, animációk stb.3090-el 40FPS-el fut 4K-n, néhol microlaggolt is.Baromi messze van ez egy kész játéktól. Mint mikor CS:GO pályáit megcsinálják Unreal Engine 4-be(jól néz ki csak épp játszani nem tudsz rajta)...

  • kikikirly

    senior tag

    válasz GeryFlash #45 üzenetére

    Lövöldözős játékban többet számitanak a dinamikus grafikai elemek(Fizika,Particle és egyéb effektek,Gunplay,Sérülés modellezés, Animációk, részletek megmaradása) mint a statikus grafika,amit a te általad belinkelt videóba látunk. Statikus Grafikára szűk 10 éve baromi közel vagyunk a fotó realisztikushoz, fizikába és egyéb mozgó grafikai elemekbe meg csiga tempóval haladunk előre(de legalább haladunk).Nálam a játék élményt grafikai részletesség nagyságrendekkel jobban befolyásolja mint a leképzés minősége. Pl. Factorio nyers grafikára nem áll leejtős, viszont részletességben valami elképesztő amit az a játék nyújtani tud, gyenge gépeken is jól fut, ha hatalmas bázisod van akkor sem laggol be , nincs CPU és egyéb limit. Gyönyörűen meg vannak animálva az épületek és még lehetne sorolni a részleteket(bogarakkal való harc másodlagos, meggátolja hogy ész nélkül terjeszkedj, mégis meglepően igényesen és részletesen meg van csinálva).Ha Full 3dimenziós grafikára állnának át 8K felbontású modellekkel, Ray Tracingel meg minden anyám kinjával,de magát a részletességet vissza vágnák felére, szerintem játékosok 90+% követelné vissza az eredeti grafikát,de minimum egy választási lehetőséget az Options menübe...Stratégiai, Management stb játéknál is többet számít a részletesség mint az alap grafika.Szerintem. :R

  • kikikirly

    senior tag

    válasz GeryFlash #45 üzenetére

    Közbe lejárt a szerkesztési idő,Sorry:
    Lövöldözős játékban többet számitanak a dinamikus grafikai elemek(Fizika,Particle és egyéb effektek,Gunplay,Sérülés modellezés, Animációk, részletek megmaradása) mint a statikus grafika,amit a te általad belinkelt videóba látunk. Statikus Grafikára szűk 10 éve baromi közel vagyunk a fotó realisztikushoz, fizikába és egyéb mozgó grafikai elemekbe meg csiga tempóval haladunk előre(de legalább haladunk).Nálam a játék élményt grafikai részletesség nagyságrendekkel jobban befolyásolja mint a leképzés minősége. Pl. Factorio nyers grafikára nem áll leejtős, viszont részletességben valami elképesztő amit az a játék nyújtani tud, gyenge gépeken is jól fut, ha hatalmas bázisod van akkor sem laggol be , nincs CPU és egyéb limit. Gyönyörűen meg vannak animálva az épületek és még lehetne sorolni a részleteket(bogarakkal való harc másodlagos, meggátolja hogy ész nélkül terjeszkedj, mégis meglepően igényesen és részletesen meg van csinálva).Ha Full 3dimenziós grafikára állnának át 8K felbontású modellekkel, Ray Tracingel meg minden anyám kinjával,de magát a részletességet vissza vágnák felére, szerintem játékosok 90+% követelné vissza az eredeti grafikát,de minimum egy választási lehetőséget az Options menübe...Stratégiai, Management stb játéknál is többet számít a részletesség mint az alap grafika.Szerintem. :R

    Szerk:Én nemrég játszottam újra F.E.A.R. első részét modolva, nézd meg a képeket, mekkora különbséget jelent az az egy dolog hogy 30secen belűl nem tűnnek el a részletek.Fizika,animációk minden más ugyanaz, mégis egy nagyságrendel jobb igy játszani, igazából technikailag mai napig vállalható játék a F.E.A.R.(Particle fizika mai játékokban ugyanezen a szinten van,animáció komplexitásba pedig sok mai játékot is lepipál, igaz ez a harcrendszer miatt szükséges, elég sok golyót kell beleereszteni a katonákba mire megdöglenek) Viszont a mai játékok 90+% szűk idő limit van beállitva a részletek megmaradására, szóval ha épp nem csinálsz semmit akkor is eltűnnek a részletek. Wolfenstein 2 és néhány játékban mennyiségi limit van,amit géped erősségének megfelelően egészen magas értékre is fel tudsz tornászni beállításoknál, sajna legtöbb játék leszarja hogy 1 szálon milyen erős a procid, hány magja van,mennyi a rendszer és GPU memóriád.Rajtam múlna el tiltanám az ilyen mérnök urakat a videó játék fejlesztéstől.Kissebbségben vannak azon fejlesztők akik képesek játékosok szemén keresztül látni a produktumot. Egyszerűren nincs racionális indok amellett hogy ugyanannyi ideig maradnak meg a részletek minimum gépigényt éppen csak kielégiteni tudó konfiguráció VS Ryzen 5950X 6900XT 32-64gb memóriával felszerelt űrhajón.

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz shotika #69 üzenetére

    Igen 75% irodaházakban játszódott de voltak csatornás, vízművek, sikátor szerű pályák is.
    Irodaházas szintekbe tetszett hogy mai szemmel nézve sem lóg ki részletességben, csomó bútor, asztalokon papirok, telefon poharak, tűzőgép stb. magas objektum számmal dolgoztak. Ha belelőttél bármibe ami papírból volt(némelyik doboz, mappák stb)látványos papszemcsékből álló effekttel reagáltak a találatra.Fél tárat beleeresztettél a falba átláthatatlan porfelhőt kaptál.Maga idejében messze megelőzte a legtöbb AAA FPS játékot erre világosan emlékszem(Far Cry első része volt még ilyen számomra).
    Abba 100%-ig igazad van hogy a komplexebb fizikához nem csak azt futtatni képes gépek kellenek User oldalon, hanem fejlesztői oldalról is ki kell ezeket dolgozni, megdobva a fejlesztési költségeket. Az viszont hogy a részletek ugyanúgy eltűnnek minimum konfiguráción mint a Paks 2-es gépeken, nem találok racionális magyarázatot, pedig elég rendesen megdobja a grafikai részletességet többlet fejlesztési költség nélkül, és egy illúzió romboló mechanikával kevesebb van a játékban. Ezért haragszom kizárólag mérnöki szemlélettel rendelkező fejlesztőkre, egyenlőre ők vannak többségben. Bízom benne hogy idővel ez is változni fog. :)

  • kikikirly

    senior tag

    válasz shotika #69 üzenetére

    75% irodaházakban játszódott, voltak csatornás, vízművek, sikátor szerű pályák is.
    Irodaházas szintekbe tetszett hogy mai szemmel nézve sem lóg ki részletességben, csomó bútor, asztalokon papirok, telefon, poharak, tűzőgép stb. magas objektum számmal dolgoztak.
    Ellenséges katonák felborítottak az italautomatákat hogy fedezéknek használják, láb lövés után sántikáltak, vagy egy erősebb sorozattól elvágódtak vagy egyszerűen bekábulva dülöngéltek pár másodperc erejéig, ha ilyenkor nem végezted ki, fedezettűz kíséretében befutott a legközelebbi fedezék mögé. Golyó ütötte seb megjelenítésében is az elsők között volt. Ha belelőttél bármibe ami papírból volt(némelyik doboz, mappák stb)látványos papír szemcsékből álló effekttel reagáltak a találatra. falba lövéskor átláthatatlan porfelhőt kaptál stb. Harcrendszer nem volt tökéletes: gyakori hiba hogy találattól oldalra, vagy a föld felé állt az ellenséges katona fegyverének csöve, mégis simán el tudott találni, Slow Motiobe kristály tisztán látszott hogy a föld felé álló csőből vízszintesen röpülnek ki a golyók, ráadásul ilyenkor is simán el tudtak találni ami elég nagy bunkóság...Lopakodás mechanika nem volt, manapság egyre több játékban választhatsz Stealt/Rambo harc stilus között, kedved szerint ötvözheted is a kettőt, ami tök király mert a non-stop rambozástól lopakodástól hamar el tudok fásulni, hangulatodnak megfelelő játékmenet baromi jót tett a játékok szavatosságának és újrajátszhatóságának. Néhány kivételtől eltekintve(pl.Hitman) régen nem tudtak ilyet a játékok.
    Abban is 100%-ig igazad van hogy a komplexebb fizikához nem csak azt futtatni képes gépek kellenek User oldalon, hanem fejlesztői oldalról is ki kell ezeket dolgozni, megdobva a fejlesztési költségeket. Az viszont hogy a részletek ugyanúgy eltűnnek minimum konfiguráción mint a Paks 2-es gépeken, nincs racionális magyarázatot, pedig elég rendesen megdobja a grafikai részletességet többlet fejlesztési költség nélkül, és egy illúzió romboló mechanikával kevesebb van a játékban. Ezért haragszom kizárólag mérnöki szemlélettel rendelkező fejlesztőkre. Bízom benne hogy idővel ez is változni fog. :) :K :)

  • kikikirly

    senior tag

    válasz csongi #104 üzenetére

    Durva hogy koreográfiára látványosabb egy 10 éves játéknak a Trailere mint a Disney Féle Star Wars filmek...

Új hozzászólás Aktív témák