Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lenry

    félisten

    válasz Cythyel #13 üzenetére

    ez pont olyan érv, minthogy: miért tesznek másolásvédelmet a játékokra, mikor úgyis feltörik, meg úgyis csak a warezolók kis százaléka venné meg eredetiben...

    az RO fejlesztőgárdája lesz*rja a privát szervereket, Blizzardék nem... ha én fejlesztenék játékot, én se örülnék neki

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz Cythyel #13 üzenetére

    RO-t kár ide keverni. Egyrészt azért mert kis túlzássa az eAthena (RO szerver emulátora) többet tud mint a gravity eredeti szerver programja (de mindenképp jóval kisebb a terhelése), ráadásul szinte minden meg van benne mint az eredeti RO-ban. Ennek többek között az az oka, hogy a RO-ban nem történtek olyan drasztikus változások, mint a WoW-ban, ahol kis túlzással 1-1,5 évente átírják az egészet, ráadásul RO-ban questek sem igazán vannak, így nem nehéz lekövetni a hivatalos verziót (főleg, hogy a fejlesztőknek van belsős ismeretségük, akiktől jön az infó rendszeresen). Ráadásul a népszerűs RO-s szerverek mind high rate szerverek, 100+-os rate-ekkel. Aki ilyeneken játszik, az sose fog eredeti RO szerveren játszani, így igazából nem von el előfizetőket a gravitytől.
    Egyébként RO-ból van már ingyenes hivatalos szerver is: [link]

    Ja és a WoW kliens is ingyenesen letölthető, csak az Acc-ért kell fizetni. Szóval ebben nem sok különbség van (max annyi, hogy nem kell azt az egyszeri ~10k körüli összeget kifizetni, hanem csak a havidíjakat. De hosszú távon ez nem túl erős érv szerintem).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák