Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #08052480

    törölt tag

    "Ott a cod annak a singleje gyenge..."

    :U flameshield on

    Amúgy meg csak szépen tömjenek bele vmi többszemélyest, ki fog nekik teljes árat fizetni 10-15 órányi játékért? Az nem kifogás, hogy két-három hét után a játékosok nagy része visszavánszorog az all-time kedvencekhez - ha valami ütőssel jönnek elő, akkor simán el van vele a nép, mindenki szereti a változatosságot. De ha már ilyen a hozzáállás, akkor tudják hova rakhatják a játékukat...

  • #08052480

    törölt tag

    válasz BalaNce87 #8 üzenetére

    istenem...
    hogy lehet már a BioShock csigalassúságú, megfontolt játékmenetét, vagy a Crysis nem-lineáris fél-sandbox jellegét egy direkte lépésenként szkriptekre támaszkodó csőjátékhoz hasonlítani? Tök más stílus a három, hiába shooterek és attól, hogy neked ez nem tetszik még nem lesz gyenge. Ebben a stílusban az MW2-höz hasonló kaliberű cucc nem készült és ha tetszik ha nem, nem kicsit lett kiemelkedő. Aki meg a kreativitást vagy a munkát nem látja mögötte az így járt (arra meg mérget vehetsz, hogy amögött az 5-6 órás szingli mögött messze, de messze több munka van, mint a Crysis és a kiegje egy- és többszemélyes része mögött egybevéve)

    [ Szerkesztve ]

  • #08052480

    törölt tag

    válasz BalaNce87 #12 üzenetére

    Nem a motorról beszélek, hanem magáról a játékról. Annyi és olyan minőségű szkriptekkel dolgozni mint az MW2 esetében rengeteg gürit jelent, ellentétben a Crysissal, ahol ezek száma jelentően kevesebb és igazándiból csak az AI-ra kell rágyúrni. A multija pedig egy átgondolatlan, kiegyensúlyozatlan és ezer sebből vérző borzalom volt, pocsék mapokkal, a folytatásra azért észbe kaptak, külön bagázsra is bízták.

    "azért valljuk be nem lehetett akkora munka összedobni az mw2-őt a cod4 után, egyáltalán nem lett jobb,"
    ah, ugyan, biztos egy leányálom mindent tökéletesre csiszolni akár egy olyan terepen, mint a hegymászós rész, volt és a játék bővelkedik ilyenekben. De ebbe már ne menjünk bele, leírtam, csak sajnálni tudom, hogy nem látod be...

    "Az hogy ilyen szinten külön választják az fps-t az már mondhatni viccnek is rossz, egy műfajt képviselnek, a crysisba és a codba ugyanazt kell csinálni menni előre megcsinálni a küldetéseket,"

    ennyi erővel az rts-t sem kellene elválasztani az fps-től. Mész oszt csinálod a kuldiket...

    "Őszintén ki venné meg az mw2-őt 10rongyért ha nem lenne multija?"

    akkor jobban rágyúrtak volna a szinlglire, de nyilván nem lenne akkora tábora

  • #08052480

    törölt tag

    válasz BalaNce87 #18 üzenetére

    "Azért ennyire az egekbe emelni ezt a játékot elég kemény, nem egy játék van ami üti ezt a szintet kezdve a medal of honoroktól."

    Kezdve a MoH-tól meddig? Azért nem találsz túl sok címet, a MoH meg...hát. A PA hat éve egész korrekt volt és ennyi, az új meg ízig-vérig MW klón - legalábbis a multi, csak jóval primitívebb verzióban.

    "ért mert valami negatívumot felhozok a játékkal kapcsolatban vagy nem egyezik a véleményünk attól az még nem baromság."

    Konkrétan milyen általad felhozott negatívumra mondtam azt, hogy baromság? Konkrétan milyen negatívumot hoztál fel egyáltalán? Azt, hogy gyenge...hát ez aztán a kritika.

    "Semmi korszakalkotó nincs benne, az első cod nah az volt korszakalkotó max."

    :U
    Mondd, hány olyan játékot tudsz felsorolni az utóbbi évekből ami korszakalkotó volt? Sejtettem...sosem mondtam, hogy az MW2 tele lenne pakolva egyediséggel és olyan elemekkel amik örökre megváltoztatnák a játszás fogalmát, egyszerűen abból építkezik, ami idáig sikert hozott nekik és teszik azt olyan profizmussal, hogy bárki büszke lehetne rá. Negatívumot szinte fel sem tudnék hozni a játék mellett, a rövidségét eltekintve és, hogy a néha gyengécske MI-t a mennyiséggel kompenzálják. Ezeket leszámítva számomra ez a játék tökéletes (csak a Halo 3 az az FPS, ami túltesz rajta) és ezzel nagyon sokan így vannak (mind a vásárlók, mind a sajtó körében - az a nem japán játék, ami az Edge-nél 9 pontot össze tud kaparni minimum kiemelkedő).
    Nem attól kiemelkedő egy játék mert sorra halmozza fel az eredetibbnél eredetibb ötleteket. Nézd csak meg, tavaly szinte miden valamirevaló díjat az Uncharted 2 zsebelt be - annyi korszakalkotó elem volt benne mit a Barátok köztben az emberek mégis sorra borultak le a zsenialitása előtt.

    [ Szerkesztve ]

  • #08052480

    törölt tag

    válasz BalaNce87 #24 üzenetére

    Ez csak és kizárólag az Activisionnek köszönhető, értem mi a problémád, de hét részen keresztül nem ugyanazt akarták eladni. Ezért merte az IW a negyedik résszel bevállalni a modern hadviselést - az Acti főfői ebbe is nehezen mentek bele, ha rajtuk múlna még midig II vh-t tolnánk. szerintem erre hét részre nem lehet úgy nézni mint teljes egészre, a Treyarch-féle részek (3-5) és az IW-s (1-2-4-6) között egy rohadt nagy szakadék tátong és a többi stúdió beiktatásával ez még nagyobb lesz. Azzal már most tisztában vagyok, hogy az MW2 volt az utolsó CoD amiért pénzt adtam és ezzel el is temettem magamban a sorozatot, majd megelssük, hogy a régi IW-sek mit tudnak összedobni.

    "Nem akarok hazudni de egy jó modder a cod4-ből simán csinálna egy mw2-őt."

    ez hülyeség...bocs de ez van. amúgy végigtoltad te a kampányt? nyilván sok dolog maradt vagy csak apró változáson ment keresztül (ezért is MW2 és nem valami csili-vili más cím), de szvsz van elég újítás benne, ami bőven indokolja a teljes értékű folytatást - /hogy példával éljek: van annyi újítás mint Halo2-Halo3, CoD1-CoD2-CoD3, U1-U2, Resistance1-res2 között és lehetne még sorolni. ha ezeknél elviselhető, hogy folytatások, akkor az MW-nél miért nem?/

  • #08052480

    törölt tag

    válasz BalaNce87 #26 üzenetére

    Elsősorban a szinglire gondoltam, ami meg sem közelíti az IW-s cuccok színvonalát (főleg a harmadik nem, szárnypróbálgatásnak elment ugyan), a multi kellően kidolgozott lett ott is, bár a térképeik sem tetszettek annyira :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák