Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Daelion

    őstag

    válasz basaharc502 #32 üzenetére

    D2-be is lehetett asszem 1.13 után resetelni statot/skilleket a Token-el ami farmolható volt.

    Nehézség jobb volt tényleg de azért egy fullos kari lazán megoldotta akár full partiba is egyedül Hellen mert annyira erősek voltak bizonyos rúna szavas itemek/buildek.

    LvL 99 meg inkább csak amolyan e-peen dolog volt mert sok gyakorlati haszna nem volt,max mutatta hogy mennyit volt képes az ember Baal/CS runolni. :)

    [ Szerkesztve ]

  • Ghoosty

    őstag

    válasz basaharc502 #32 üzenetére

    "A D3-ban gyakorlatilag lebutították az egészet, ....pár nap játék után a hc d2 arcok kimaxolva rohangáltak és csak lootolgattak kb."

    A D3 olyan nehéz volt az elején, hogy kb lehetetlen volt végigvinni és pár nap után jött egy durva nerf. Még akkor is csak a legügyesebbek voltak képesek egyáltalán befejezni inferno-n, pedig volt az AH ahol fillérekért lehetett jobbnál jobb cuccokat venni.

    "ott nagyon jól belőtték a nehézséget, a loot és fejlődési rendszert. "

    Lehet, hogy a végére belőtték a rendszert, de én nem így éreztem. Akkoriban nem volt netem, így patch-ek nélkül offline játszottam. Volt, hogy megakadtam hellen és többször kellett újra és újra mennem egy act-ot, hogy végre essen egy fegyver, mert gyorsabban töltődött a mobok élete, mint ahogy sebeztem őket.

    "A D2-ben 1-1 karit kimaxolni, lvl 99-es szintre feltolni tényleg kemény meló volt, "

    Szó szerint meló volt, csak menni kellett és ölni ugyanazokat a lényeket. Én általában 65. szint körül öltem meg hell Baal-t. Onnantól vége volt nem nőtt tovább a nehézség. Sőt csökkent, mert egyre jobb felszerelésed lett. Sose csináltam maxos, se 99-es szintű karaktert, mert nem volt nehezebb ellenfél, így minek erősödjek tovább.

Új hozzászólás Aktív témák