- EAFC 24
- SGF24 - Július 2. napján érkezik a The First Descendant
- Battlefield 2042
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Xbox Series X|S
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- SGF24 - Érkezik a No More Room In Hell 2
- PlayStation 5
- Valorant
Új hozzászólás Aktív témák
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Carentan.
És pont COD1-nél baromi fontos volt az FPS, mert a Q3 motor miatt, amit használt, minél magasabb volt az FPS-ed, annál magasabbra tudtál pl. ugrani (nagyon leegyszerűsítve a dolgot).Most pedig a 60fps inkább azért fontos, mert folyékonyabb tőle a mozgás, jobb a játékélmény. Egyéb haszna nem tudom, hogy van-e, a mostani kompetitív multi játékokat nagyon nem veszem már komolyan, nem úgy mint anno a COD1-et.
(Ha valahol hülyeséget írtam volna, valaki majd úgyis kijavít.)
[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
ribizly
veterán
Van különbség, de nem akarok senkit sem győzködni. Persze jó kérdés, hogy egy konzolos játéknál controller-el mennyire számít, hogy mennyire érezhető vagy mennyi előnyt/hátrányt jelent a 30/60fps. Mert PC-n egérrel még oké, hogy érezhető a különbség. Amit nem értek, hogy miért nem 60fps XBOX360/PS3-on a multi, ahogy eddig akár a grafika komolyabb rovására...? Persze értem én, hogy vegyen mindenki nextGen-t, de csak ezért nem annyira éri meg, mert majdnem minden más is megjelenik még ezekre a gépekre. Mondom mindezt úgy, hogy PS2 és XBOX360 is volt itthon, de végül (természetesen) a PC mellett kötöttem ki...
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen