- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Nintendo Switch
- Doom Eternal
- Xbox Series X|S
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- SGF24 - Július 2. napján érkezik a The First Descendant
- SGF24 - Sztori traileren az Unknown 9: Awakening
- Wuthering Waves
- SGF24 - Mozgásban a Slitterhead
- PlayStation 5
Új hozzászólás Aktív témák
-
galocza
aktív tag
áhhh, nem érdekes. természetesen szíved joga úgy tenni ahogy jónak látod.
de ha az újságíró tart saját véleménye, tapasztalata megírásának következményeitől, a követő reakcióktól - nos, ott hiba van a kréta körül - megint csak szerintem...
feljebb volt egy érdekes ötlet: megírni a cikket (akár az egy oldalas élménybeszámolót), majd kiegészíteni foltozott/kölcsönkártyás tapasztalatokkal. ez egy értékes javaslat: mindamellett, hogy a teszt informatív lenne, tükrözné a problémákat is - s ennek a pontszámban is szükséges lenne megnyilvánulnia. -
#65675776
törölt tag
válasz WongFeiHong #50 üzenetére
Mennyi idő alatt lehet végigjátszani? 3-4 óra?
Aki meg nem RPG-vel akarja összehasonlítani, az tegye meg mondjuk a DX: HR-rel, mert leginkább ahhoz hasonlítható szerintem műfajban.
-
ddekany
veterán
"Azért felháborító, hogy az ember 9K-t kiad egy játékért és egy hónapot kell legalább várnia rá, hogy játszhasson vele."
A cikkírók és a türelmetlenek/naivak büntetése. Közhely, hogy soha semmilyen összetettebb szoftvert nem szabad használni élesben, amíg nincs mögötte pár év. Játék esetén ez a rövid életciklus miatt gondolom kb. egy évre (?) redukálódik. Addigra talán kijavítanak a technikaiak mellet egyensúlyi gondokat is, és miért vesztegetne valaki el sok-sok órát valamivel korábban, mikor ahelyett ugyanannyi időt kellemesebben tölthetne egy évvel később. Hogy minek teszik a polcra ezeket lényegében béta állapotban... gondolom mindig sürgősen kell a pénz, akár a presztízsveszteség árán is.
-
Vistaboy
veterán
Rendben, igazad van, ahogy fentebb említettem, jövő héten itthon leszek. Megpróbálom még egyszer úgy, hogy letörlök minden AMD drivert a Driver Sweeperrel, felteszem a legújabb, 11.10 PV2 drivert, mindenféle egyéb tweaket kiszedek, csak a patch-et rakom fel alá.
Igazatok van: úgy fogok tesztet írni erről a "játékról", ahogyan azt én a kezembe kaptam, miután kifizettem érte 9K HUF összeget.
De azt előre mondom, hogy amennyiben valakitől azt fogom hallani, hogy "hogyan lehet tesztet írni valamiről, ha végig sem tudom játszani?", akkor számítok a ti együttműködésetekre is, hogy melegebb égtájakra küldjétek az ilyen trollokat.
ddekany: Tessék, még le sem írtam, máris jön a fikázás. Az én bűnöm az, hogy eredetiben vettem meg? Ha lewarezolom és utána nem megy, simán uninstall-t kap és kész. De azért ne mondd már azt, hogy téged nem idegesítene, hogy megveszel egy játékot és nem játszhatsz vele, mert a hőn szeretett Carmack annyira ragaszkodik az OpenGL-hez, pedig a DX-el fele ennyi gond sem lenne?
Mindegy, hagyjuk. Holnap megnézem, mit tudok belőle kihozni, kedden megírom a cikket. Ha egy oldalasnál több lesz, akkor sikerült végigjátszanom. Uff, én beszéltem.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Silenzio
addikt
Vistaboy: a patch már rég kint van, nálam azt a minimális textúrahibát/villogást is megoldotta. Amúgy ez is bizonyíték arra, hogy az idsoft cseszte el, mert a hotfixek semmit sem segítettek. Ha erről a foltról tudsz, de nálad nem segít semmit, akkor nem tom mi lesz.
Amúgy van egy rossz hírem: a mosdókagylós képen NINCS textúrahiba, ennyit tud a játék. Egyelőre.
Az előző hsz-re: az OpenGL-lel szerintem semmi gond nincs. A megatexture lett béna a konzolok közreműködése miatt. Ja, meg ki kéne tesztelni a szaros játékukat. Azt mondom, figyelembe kell venni a patch-eket, amik a tesztik kijönnek, a gyorsaságukat, hatásfokukat, és azt is, milyen volt előtte a játék. Így születik objektivitásra hajlamos teszt, ha nem csak a picsogás beszél az emberből, hogy "ezért a szarért fizettem ennyit", hanem az is, hogy a rendelkezésre álló idő alatt mennyi hibát köszörültek ki.
Emlékeztetnék mindenkit, hogy az 1.1-es GTA 3-ig pl. nem lehetett a játékban még save-elni sem! A masszív online játékok pedig folyamatosan csiszolódnak. De nem kell ennyire messzire menni, végleges produktum egyszerűen nincs manapság.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Jander
senior tag
A játék átlagosra sikeredett, tényleg nem valami hosszú ahhoz képest, hogy még konzolon is 3 lemez.
Viszont a PC-s f*szkodás jól mutatja, jelenleg hol is áll az ID és Carmack. Mert ő bizony akkor is opengl-t fog használni, amikor már mindenki holografikus megjelenítőn fog játszani, és miért? Mert csak! Elbaltáztak 7 évet erre a játékra, amiből sejtem megint nem lesz valami nagy bevétel... meddig fogják ezt így bírni, vagy jobbat kérdezek: meddig hagyja majd ezt a Zenimax? Mert most már bizony felelnek valakinek, nem csak a saját zsebükre megy a cucc. Persze lehet nem a rakétákat kellett volna lövöldözni, vagy igen, de akkor meg a játékfejlesztést elhalasztani. Carmack szerintem egy letűnt kor harcosa, ma már szinte mindenki köröket ver rá.
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
Löncsi
őstag
Szerintem nem érdemes, én az nV fanboyoktól félnék.
Amúgy az ATI kártyákra jellemzőek hogy gyengébb a driver támogatás, sajnos pont itt csúcsosodott ki..
Poén, hogy találtam itt pont egy HD6870 fixet.:
[link]Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Vistaboy
veterán
Mivel Steam alatt van a játék, hidd el, automatikusan települt a patch is, amint kijött. És nem javított a helyzeten.
Löncsi: Ha lenne elég pénzem rá, én is kipróbáltam volna, ez tuti megoldja a Rage problémát:
1. I went to www.newegg.com and ordered a GTX570.
2. Uninstalled all ATI garbage off my system including using driver sweeper.
3. turned off computer.
4. ripped ATI 6870 out of computer.
5. Burned that crap card
6. Installed Nvidia GTX570
7. Installed NVIDIA rage beta drivers
8. Played RAGE PROBLEM FREE!Csak az a baj, hogy mivel AMD-m van, így kénytelen vagyok vele együtt élni. Elégetni meg főleg nem fogok egy VGA-t, még ha az lenne is a hibás a Rage problémákért.
Silencio: Hidd el, mindent figyelembe veszek. Viszont amennyiben továbbra is akadozni fog, patch ide meg driver oda, maximum kap 2 pontot, mert valamit megpróbálnak tenni az ügy érdekében, habár abból a kettőből egy az AMD-nek jár, nem az id-nek.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Silenzio
addikt
Basszus... Remek. Azért a cikkre adott tippeket, amiket a szerk. után írtam be, szerintem vedd figyelembe.
Löncsi: a (volt) ATI-ra -most AMD- jellemző gyengébb drivertámogatás utoljára kb. 2007-ben éreztette a hatását. Most 2011 van. A kósza évenkénti egy-két hiba a zenvidijjánál is megvan.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
#65675776
törölt tag
Igen, inkább ne menjen rendesen egy játék ideig-óráig, minthogy a csúcskártya driverhiba miatt elfüstöljön. Nem is tudom (illetve de) melyik a súlyosabb...
Carmack ezzel leginkább csak azt fogja elérni, hogy már senki sem fog szóba állni vele, és még a tesztelés során (ha végez olyat egyáltalán) felhasznált eszközöket is saját zsebből kell megvennie. Jelenleg ugye ezt megkapja ingyen a gyártóktól, mert elméletileg, és állítólag húzóneveket "fejleszt", ami növelheti a hw eladásokat is.
-
huszar90
aktív tag
akkor én si elírom: nálam tökéletesen fut a 1.01-es patchel meg a catalyst 10.10 prev2-vel. 1920x1080-ban maxon reccenés nélkül tükörsimán.
kofigom: i7 920 3.4Ghz 9GB RAM ATI 4850 512mb -
gekkoXT
senior tag
Ez így most komoly? Ilyen ez a játék?
-
Silenzio
addikt
válasz #65675776 #60 üzenetére
Ez így van. Ilyen reputációval ebből az engine-ből nem sokat fognak eladni. A 10/10-es grafikákat nem értem, technikailag ez egy nagy 0. Ha lesz időm, írok róla egy tesztet, de a grafikát egy kalap alá fogom venni a fizikai motorral meg a járulékos dolgokkal - szerintem így korrekt - és egy nagy 0-t fog kapni. Se fizika, se interakció, se napszakváltozás... Még az ég is sematikus és statikus. Ennyire azért nem áll meg az élet a világégés után.
Még hw vásárlásra sem sarkall. A Doom 3 megjelenése idején a hazai PC-k 10%-án futott jól, ez meg tökéletesen fut egy 4 éves vason is... Már ha a bugok nem szólnak közbe.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
#72042496
törölt tag
válasz WongFeiHong #50 üzenetére
A játékmenettel egyébként lehet nem is lenne baj (elvégre ez egy ID játék, nagyjából lehet tudni mi várható tőle), mindenesetre a fórumokon gyakran kritizálják. (Mindig a kritika a hangos.)
Bárcsak arról szólna diskurzus, hogy kinek és miért tetszett vagy nem tetszett a Rage, mintsem arról, hogy a patch után is mit kell bűvölni ahhoz, hogy esetleg játszani is lehessen vele.
[ Szerkesztve ]
-
huskydog17
addikt
Legalább te ne írj ekkora marhaságokat könyörgöm!
Te is nagyon jól tudod, hogy itt nem az OpenGL a felelős a hibás motorért. DX alatt is ugyanilyen - vagy még rosszabb - lenne a helyzet, hiszen mindkét API és emiatt mindkettő hatalmas kézifékként funkcionál a PC teljesítményét illetően..
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
#65675776
törölt tag
Igazából a motor technikailag nem lenne rossz. Ez viszont egy baromi rossz implementáció. Gondolom a komolyabb dolgokat a Doom4-re tartogatják. (Ha ott is szívás lesz a kiadás után, akkor viszont magukat minősítik le, de nagyon durván.) És a blabla helyett inkább írták volna azt, hogy a Doom4 megvalósításában a motor csak 30 fps-re képes megbízhatóan. A Rage esetén kellően tré lesz minden, így bírni fogja 60-nal is. (Kérdés mekkora minta alapján írják ezt, mert láthatóan néha csak 2-3s-ig bírja így is.) Motor szintjén ez gyakorlatilag csak egy beta teszt. Majd a Doom4 lesz az éles próba.
Fizika? Az egy érdekes kérdés. Mikor is jelent meg a HL2? És abban azért nem kicsit odafigyeltek rá.
-
DriderG
tag
Én abszolút az OpenGL mellett vagyok, de mivel a Win7-nek és ebből kifolyólag a mostani drivereknek ilyen jó az OpenGL támogatottsága, nem értem mit várt Carmack, hogy, hogy fut majd ez minden hiba nélkül. A másik, meg, ha X360-ra képesek voltak megírni egy hibamentes DirectX alapú változatot, akkor miért nem azt fejlesztették tovább PC-re? Most meg a drivereket szidja, hogy azok a hibásak, pedig ők letesztelték... igen, de melyik "hibás" driverrel? Mert ahogy látom, szinte minden kártyán hibás a textúra, meg szaggat.
-
Löncsi
őstag
Csak saját példámból tudok kiindulni, több problémám is volt az ATI driverekkel az utóbbi időben (+ amiket olvastam). Persze később jöttek a csoda driverek, amik javítottak a dolgon, de valahogy nincs olyan jó helyzetben a cég, hogy ezt hosszútávon folytassa szerintem.
Volt Geforce 2 Ti-m, illetve 6600GT-m is, sose volt gondom velük.
De mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy mit vesz/használ/szeret.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Dr. Romano
veterán
"Még hw vásárlásra sem sarkall."
A majd 3 éves GF 8800GT-m óta egy játék sem sarkallt hardver vásárlásra és amíg ez a konzolgeneráció van a piacon (az elsődleges oda fejlesztés miatt) addig nem is fog.
Mondjuk ennek én inkább örülök, de kis mértékben szomorú is vagyok.[ Szerkesztve ]
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
Lézerparaszt
őstag
Nekem hiba nélkül fut amd+nvidia párossal ami nem a legjobb, de lehet hogy csak szerencsém van, semmi bugot nem találtam eddig.messziről jól néz ki a játék, de ahogy megállok, egyből feltűnik, hogy HOPPÁ ! Rendesen rossz ránézni közelről. Mulattam is egy jót. Szerintem ebből nem fognak már tudni jó játékot kiadni, max kis idő múlva, de akkor meg már mindenki kerülni fogja. Kicsit olyan érzés lesz, hogy mindenki letölt egy filmet, egy nagyon rossz mozis verziót és utána fél év múlva nem nézi meg a Blu-Ray -t mert hogy már látta.
A játék az nem játék!
-
Vistaboy
veterán
válasz huskydog17 #65 üzenetére
Miért kell mindjárt ilyen durván beszólni, ha valamiben picit téved az ember?
Akkor ne adja ki PC-re, ha nem tudja rá normálisan megcsinálni. Mondja azt, hogy a PC nem játékra való, a konzolt meg direkt arra találták ki. És akkor nem lesz ekkora hűhó körülötte.
Holnapig meglátom, mit tehetek. Az egyetlen, amit bánok, hogy nem adhatom vissza a játékot. De már lassan a tűrőképességem határához érkezek, akármit csinálok, nem tudok vele játszani, közben meg mindig akad valaki, aki okoskodik, hogy nála ilyen jól megy meg olyan jól megy, meg ilyen beállítások, meg olyan nVidia, meg amolyan config fájl...
LESZ*ROM!
Nekem menjen, itt, a saját gépemen!!! Ha sz*r a textúra, hát sz*r, ez van. De legalább egyszer hadd vigyem már végig ezt a kics*szett programot, ha már voltam olyan hülye, hogy megvettem.
MOD: Elnézést a picit durvább hangnemért, de már tényleg torkig vagyok vele...
[ Módosította: #65675776 ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
#65675776
törölt tag
Csak nyugalom! Megértem, hogy fel vagy háborodva (nálam a DX: HR elbaltázott bossfight-jai csapták ki a biztosítékot).
Egyébként aki annyira hangsúlyozza, hogy nála jól megy, az nyugodtan felajánlhatná, hogy akkor teszteld le nála, vagy kölcsönadhatná a VGA-ját.
huskydog17: Carmack tökéletesen tisztában van a PC architektúra jelenlegi korlátaival. Csak a jelek szerint nem vesz róla tudomást. Ezért viszont nem a drivereket és nem is az IBM mérnökeit kellene okolnia, hanem elismerni, hogy a kód nem felel meg a jelenlegi hw környezetnek. És a jövőben is csak egy párnak lesz jó, azoknak, amelyekben lehetőség lesz az x86 virtuális memória elérésére a GPU részéről. Azaz Radeon 7k, Kepler, IO-MMU, VT-d, PCI-E 3.x. Miért kel ezt figyelmen kívül hagynia? És miért kell görcsösen ragaszkodnia az OGL-hez, ha a DX driverekkel töredéknyi probléma adódhatna, és Ők maguk is készítettek a motorból DX változatot?
-
ddekany
veterán
"ddekany: Tessék, még le sem írtam, máris jön a fikázás. Az én bűnöm az, hogy eredetiben vettem meg?"
Ki másé? De csak mondom, hogy Nem Szabad Megvenni semmilyen játékot, amíg újdonság. Nem csak sokkal drágább úgy, de még szarabb is amit kapsz. Ezen a warezolás sem segít sokat, mert hisz ki szeretne szabadidejében félkész játékokkal vacakolni. Amennyiben ez fikázásnak minősül, akkor most te meg a játék ipar is fikázva lett, de amúgy nem volt célom "fikázni"... főleg mert gondolom cikk íróként neked muszáj hamar megnézni a játékokat, mint erre is utaltam is.
-
Tomcat
őstag
Ez botrányos, sajnos még mindig. Főleg a video alapján mondom ezt. Terveztem hogy megveszem magamnak az első tesztek után, de addig amíg ki nem javítják rendesen én egy fillért nem adok ki ezért. Nem tudom hogy mi vezérelte az ID-t hogy így adjanak ki valamit a kezükből.
Tomcat
-
- = Zk = -
félisten
Nem tudom hogy mi vezérelte az ID-t hogy így adjanak ki valamit a kezükből.
Carmack tépi is a haját rendesen. Nem szokott Ő ilyen "munkát" kiadni a kezéből... Nincs Ő ehhez hozzászokva...
De tény, hogy nekem az AMD V2 driver tette játszhatóvá a Rage-et. persze, villódzások voltak, de nem vészesen. Nem is volt annyi, hogy idegeskedjek miattuk." Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Scholes9
nagyúr
Akkor majd még1x végigviszem
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
Scholes9
nagyúr
-
galocza
aktív tag
az elmélet szép, nézzük a megvalósítást:
tanácsodnak megfelelően senki nem veszi meg a játékokat megjelenésükkor. minek, amikor 1 év múlva megvehetik uazt az újonnani ár 20-40%-áért bugmentesen?
kiadó néz bután: jééé senki nem vette meg a játékomat, irgumburgum, pártíz/száz millió usd ki az ablakon. fejlesztőcsapat kirúg.
fejlesztőcsapat néz bután: ki vagyunk rúgva, tán foltozás helyett munkahelyet próbálunk keresni. amúgy sem vette meg senki a játékot, nincs visszajelzés a bugokról.
játékosok néznek bután: jééé egy év múlva sem foltozták be. viszont tényleg olcsó...magyarul, ha nincsenek a cikkírók, naívak és türelmetlenek, az a bizonyos sw sohse lesz oly érett, kiforrott mint szeretnéd. kell azért egy "kritikus tömeg", mely visszajelez, és így lehetőséget add a jobbításra - különben nincs mi alapján azt megvalósítani.
na mind1. -
Silenzio
addikt
válasz - = Zk = - #75 üzenetére
Most akkor bunkó leszek. Nem veled, csak úgy általában.
1. Az id nem John Carmackból áll, ahogy soha nem is csak belőle állt. Ő a "kirakatember", a "programozózseni". De már ez sem igaz. A Quake 3 motor technológiailag fejlettebb volt ugyan, mint vetélytársa, az Unreal motor, de ez az előny a Tech 4-ral szertefoszlott.Carmack egy dologban érdekes, hogy van esze, és tudja, hogy az egységes architektúrájú motorra kell törekedni. Ezt az Ureal motor csak a 3. implementációra érte el, a Source pedig még ma sem. Az engine minden tulajdonságában összehangoltnak, homogénnek és kompaktnak kell lennie. Pl. a Tech 4-nál a világítási szisztéma teljesen egységes volt, míg a Source Engine-nél eleinte használtak vetett árnyékot (csak egy árnyék lehetett, ezt meg már a Quake 3 is tudta 1999-ben konzolból) és statikus lightmapeket is.
De ez nem nagy szám, higgyétek el. Van esze, és idáig volt pénze meg ideje, hogy megvalósítsa a terveit, de már a Tech 4-gyel elvesztette az elsőségét: utcahosszal verte (és utána hátra is köpött) a Chronicles of Riddick motorja (nem tom milyen motor hajtotta, de nem a Doom 3-é.), poligonszámban messze felülmúlta azt, másban hozta ugyanazt a szintet, viszont kétszer jobban futott. De említhetném az első Cryengine-t is, ami szintén hozza a Tech 4 látványát, de pofátlanul nagy játékteret is adott - gond nélkül, tejszerű, limitáló köd nélkül. A Doom 3 elkésett és lemaradt, mikor kijött, már mindenki a HL2-t várta és a Far Cry-jal játszott, és mindkettővel jobban járt.A többiekről még ennyire jó véleménnyel sem vagyok az id-nél. Mindenféle kreativitást nélkülöző, darkos poszt-kölök rockerek, a műveltségük csak a Cthulhu-mítoszig meg a sátánizmusig terjed, eredeti ötletük meg SOHA nem volt, mióta léteznek.
Ha a Tech 5 programozástechnikailag értékes is ugyan, a "bandatagok" tutira elcseszik a maradékot, a belbecset, a mélységet, a tartalmat. Egyszerűen elszaladt mellettük a világ, és ők nem tudnak fejlődni. Ahhoz értenek, amihez már 1993-ban is értettek: ticsung szarságokat eszkábálnak. Csak hát a világ már nem kíváncsi erre vegytiszta formában.
Vistaboy: szerintem le kéne gyalulni a Winfosod, ha ennyire kell ez a játék, és feltenni egyet tökre az elejétől. Valami nüansznyi szoftveres bugod van, azzal valszeg megszűnne. Esetleg Visual C++ 2008-at kéne frissítened. Aztán végre végigtolhatod. Aztán végigtolod, és csodálkozol, mire a hype. A világ nem él, a helyszínek klausztrofóbiásak, a küldetések még annyi sztorit sem képesek implikálni, mint amennyi történés a Star Wars első 15 percében volt. Lóg a levegőben az egész. RPG-nek halott, fps-nek vontatott, nincsenek átvezetők, nincsenek jellemek, nincs cselekmény, nincs szíve-lelke az egésznek. Az id "megcsinálta". A Doom 3-at még könnyen uralták: klausztrofóbb horror az első részt remake-elve. Egy ekkora projektbe (aminél a sokat fikázott Fallout 3 1000x tartalmasabb és hangulatosabb) már beletört a bicskájuk. Bocs, hogy ezt mondom, de miután végigtoltad is mocskosul bánni fogod, hogy megvetted, nem csak most...
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
huskydog17
addikt
Elnézést ha durvának tűnt, de csak korrigálni szerettem volna!
daa-raa: Csak arra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy itt nem OpenGL vs. DX a lényeg, ugyanis mindkettővel ugyanolyan lenne, mindkettő API és ez a legnagyobb gond, ezt Abu kolléga is kifejtette már sokszor a játék topicjában. A megatextúrázás, illetve a motor auto-balance funkciója okozza a problémák túlnyomó részét. Az igaz, hogy egy id csapattól teljességgel érthetetlen, hogy miért ezt a technológiát alkalmazták, amikor tökéletesen tisztában voltak vele, hogy a mai PC-k még nincsenek rá felkészítve.
Silenzio: Javítva.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Silenzio
addikt
válasz huskydog17 #82 üzenetére
Mi az a PCK?
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Crytek
veterán
"Azért felháborító, hogy az ember 9K-t kiad egy játékért és egy hónapot kell legalább várnia rá, hogy játszhasson vele. "
Ott rontottad el hogy pc-re vetted.
Örüljetek jött pc-re!Next PC Upgrade: 2022
-
ddekany
veterán
"tanácsodnak megfelelően senki nem veszi meg a játékokat megjelenésükkor. [...] kiadó néz bután: jééé senki nem vette meg a játékomat, irgumburgum, pártíz/száz millió usd ki az ablakon. fejlesztőcsapat kirúg."
Én már csak ilyen közellenség vagyok, el akarom pusztítani csodás konzum idiotizmusra és marketing bullshit-re épülő világunkat, ezzel szenvedést és pusztulást hozva mindenkire. De amúgy, nem, nem ez történne, hanem ha az igények mások lennének, a játék ipar is másmilyen lenne... teszem azt nem az lenne, hogy az elején lehúzás ár van, aztán meg lezuhan, hanem hosszabb ideig közepes ár. Meg, pl. néhány hónappal később jelennének meg a cuccok, de stabilabban. Stb. Ki ne találja nekem valaki, hogy a társadalmi érdek, ami most van...
-
#65675776
törölt tag
Mindez nem menti fel Carmack-éket az alól, hogy gány "munkát" adtak ki a kezeik közül. A tróger textúrák pedig főleg pont a konzolok miatt lettek olyanok, amilyenek. Szóval ott sem szebb a játék, csak ott a hw elavultsága miatt már nem lehet érdemben javítani ezen.
[ Szerkesztve ]
-
Silenzio
addikt
Rengeteg helyről olvasni, hogy PS3-on is a pofádba nyomja ki a textúrákat, Xboxon meg szaggat. Ráadásul a textúrák mintavételezése a konzolok miatt ilyen silány. Azok is tudnak többet, de nem megatextúrázással... Úgyhogy amellett, hogy dühítő volt a kommented, még csak nem is jogos. Pubi.
huskydog17: LOL, ezt alaposan félreértettem.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
válasz #65675776 #52 üzenetére
anno volt erről pár írás, hogy az idők folyamán hogyan nőttek a fejlesztési költségek egy játék esetén. legjobb példa a doom2 vs doom3 példa volt, előbbinél egy pálya tartott egy napig egy designernek, doom3nál egy pálya tartott pár hétig 3-4 embernek. persze ettől még én, aki idén 20 éves jubiláltam pcn, még nem leszek boldogabb.
Carmack sem egyedül felelős már a teljes motorért, anno Doom3nál is már kényszerült kevésbé fontos részeket másoknak adni.
a DX:HR meg egy csoda, a program, ami megmutatja, hogy mégiscsak lehet 2011ben tartalmas és élvezetes fpst csinálni 35-40órás játékidővel. bőven megérte belőle az augmented. Ragenel viszont örülök, hogy az utolsó előtti nap mégse volt a boltban anarchy edition, ezáltal pedig halasztottam a vásárlást.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
zoltanz
nagyúr
Nem tudni mi van a dolgok mögött, de sztem nem az OpenGL -el lehet mert PS-eken is hasonló API van, és ott nem volt gond.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Dr. Romano
veterán
válasz WongFeiHong #90 üzenetére
Mert oda készítik a játékokat és a PC csak átiratot kap.
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
Silenzio
addikt
válasz WongFeiHong #90 üzenetére
Figyi, a konzolok elavultsága miatt sosem torpant meg a pc-s piac korábban. Jó példa erre a 2006-os év. Már a dx10-et is a kezeink közé kaptuk, ezer meg egy lenyűgöző címünk volt, mikor még a konzolosok a ps2-vel meg az x-szel bajlódtak. Hogy most mi van, nem tudom, de azóta csak visszafelé megyünk. Se dx11, de még dx10 se, a játékok meg egyre randábbak. Remek.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Recon666
Közösségépítő
Nálam a Patch, az NV konfig fájl, és a béta driver megoldotta a gondokat, egy saját gamplay videó.
-
galocza
aktív tag
attól, hogy próbáltam rátapintani gondolatmeneted hibájára (szerintem), igazából nagyából egyetértünk.
az árról, minőségről és igényekről annyit, hogy ezeket mi, fogyasztók határozzuk meg. no neeem, nem tudatosan. de hiába vannak igényeink, ha a kakiért hajlandóak vagyunk kifizetni a kezdeti magas árat ("elbírja a piac"), annyiért fogják adni.
az id szerintem már eddig is lefele haladt a lejtőn, mai napig a doom2-vel játszottam a legtöbbet (nem azért, mert q1/q3 rossz volt) és q3 óta kb lejtmenet. hoztak hatalmas technikai újdonságokat wolfie-val, doommal, quake-kel, de a kreativitás, az ötlet úgy tűnik, nem az ő világuk.
láttunk már pár nagy nevet (megérdemelten) letűnni az utóbbi 15-20 évben, sokuk tényleg klasszikusokat tett az asztalra, de nem tudtak újítani, vagy hoztak 1(-2-3-sok) rossz döntést és roló.
a maradék vajon mennyire tanult a ő hibáikból?[ Szerkesztve ]
-
galocza
aktív tag
ps: vki emlegette a dx:hr-t. ha esetleg vki oldszkúl deus ex játékos, feltétlenül nézze meg ezt:
http://project2027.com/en/
elég pocsék angolság (pár lelkes jelentkezőnek hála jön javítás), realistic-en pokoli nehéz, átdolgozott (s nem rosszabb) fejlődésrendszer (kombinált augok, perkek, skillek), nekem kb 20 óra játékidő, jó zene, a bázisos helyszíneken remek pályatervezés, új fegyverek, kütyük.
a bevezető pálya elég semmilyen, de ne rettentsen el senkit, utána minden percét élveztem.
ja, és egy bugot találtam (beleestem egy dobozba, amiből nem tudtam kimászni 8)).merengtem, le merjem-e ezt írni, de: nem hoz szégyent az alapjátékra - s ez nem kis szó...
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
Nem valamiféle globális engedetlenségre szólítottam fel... Egyszerűen, ha gyakran pofára ejtik a korai vásárlót, akkor az értelmesebbnek le kell vonni a konzekvenciát, és nem kell korán vásárolni, ezzel is afelé nyomva a készítőket, hogy más stratégiát válasszanak.
Ami a lejtmenetet illeti... az szerintem nem kis részben a "garázscégből" megnövés várható következménye. Garázs szinten az emberek mernek próbálkozni, és hisznek még abban amit csinálnak, és nem szólnak bele mindenféle hájfejek. Ha nem jött be egy ilyen garázs vállalkozás víziója, akkor nem is tudunk róluk. ID-éknek volt egyszer egy sikeres víziójuk, de ez nem garantálja, hogy később nem nyúlnak félre (csak ugye, nem úgy mint egy garázs cég, ők ezt túlélhetik), másrészt nyilván megy a nagyvállalati elkurvulás ezerrel ott is. Nem mellesleg, "nagyként" az ember kevésbé próbálkozik radikális utakon... ezért van az, hogy indi játékok teli vannak kreatív ötletekkel, míg az AAA címek nem éppen.
-
Kaiku
senior tag
Nekem nem voltak problémáim GTX 570-el full HD-ben 4x AA és AF mellett. Semmi féle akadást nem tapasztaltam. Persze a grafika itt-ott lehetne részletesebb Szerintem mielőtt teljesen leírnád a játékot, vizsgáld meg, nem az AMD képtelen megint használható drivert kihozni !!! Sokszer előfordult már. 4850-es kártya teljesítményén meg ne csodálkozzunk főleg ha 512 MB-os...
-
frame>24
addikt
cikkíró: "Azért felháborító, hogy az ember 9K-t kiad egy játékért és egy hónapot kell legalább várnia rá, hogy játszhasson vele."
Á, ne sírjál, Vistaboy..! Tudod, pl. itt egy-ketten szimulátor-fanatikusok megvettük az év tavaszán az Il-2 Strumovik: Cliffs of Dovert. (ami tényleg PC-re készült, egy szűk rétegnek)
Most október közepe van, jó fél évvel később tehát ott tartunk, hogy épp alapjaiból újraírták a motort, de játszani még messze nem játszható, fontos beállítási opciók hiányoznak, nincs 2, azaz kettő db külön konfig, amik közül legalább az egyiken ne crash-elne, a béta BÉTÁJÁT "teszteljük" minden kikúrt hónapban...(bocs)
Fél év!
[ Szerkesztve ]
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
Új hozzászólás Aktív témák
- Teljesen új Xiaomi 13 8/256GB DS (5G) Black eladó (bontatlan+garancia)
- ELADÓ MacBook Pro 2017 13" KÖZÉPSŐ MODELL 16GB RAM i5 2.3GHZ 256GB SSD 66 CIKLUS + Magic Mouse
- ÚJszerű Samsung Galaxy S20 Plus 5G (83e-től)
- Eladó Cablemod kábelszettek tápokhoz, moddinghoz a bolti ár töredékéért!
- Beszámítás! ASUS Prime B450M-A R5 5600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070Ti 8GB CM MasterBox MB530P 650W
- MikroTik SFP modul 1.25G SM 20km 1310nm S-31DLC20D
- ÚJ, BONTATLAN, KÉSZLETEN GIGABYTE GeForce RTX 4070 Ti SUPER (GV-N407TSGAMING OC-16GD) Videokártya
- ELADÓ ASUS ROG Claymore
- Intel Pentium kétmagos G840 SR05P 2,80 GHz 3MB LGA 1155 asztali CPU
- ÚJ, BONTATLAN, KÉSZLETEN GIGABYTE GeForce RTX 4080 SUPER (GV-N408SGAMING OC-16GD) Videokártya
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen