Új hozzászólás Aktív témák

  • Chapel

    addikt

    Most kicsit álmodni fog a nyomor, de képzeljétek el:

    Adott lenne egy BeamNG szintű (persze "lájtosítva", mert különben egy csatt és vége :D ) törés modell, adott lenne hozzá a fizika (gumifizika, kaszni stb.). Ezt megfejelnénk a szokás, mai szintű sandbox jellegű óriási pályákkal, természetesen reális víz/homok/aszfalt/sár fizikával (BeamNg+Spintires).

    Na kérem ha ezt dx11 szinten megcsinálnák...rendben hogy ennek lenne gép igénye, de legalább végre jogos lenne :U

    Hogy mi a szomorú? Az hogy ma már meglehetne csinálni olyan törésmodellt és minden egyebet hogy fal adná a másikat, csak hát sok meló, tudjuk ezt. Minek vele szórakozni, mikor nfs ctrl+c - ctrl+v hozza lovét.

    Várós, ha korrekt és árban is okés, tuti vétel!

    Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/

Új hozzászólás Aktív témák