Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atti_2010

    nagyúr

    válasz WayneGace #2 üzenetére

    Szuper kis játék lesz biztos megveszem, biztos jobb mint a COD 12 -ik klónja.

    1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.

  • cskamacska

    addikt

    válasz WayneGace #2 üzenetére

    CoH2-nek vannak jópofa részei, pl a tűzrakások, mint játékon belüli utánpótlás vonal kezelésre lehet verni a mellyüket(ha megoldják hogy a járművek ne tapossák el őket minden lehetséges alkalommal :DDD ), és megint sokat költöttek hangeffektre, szinkronszínészekre, és zenére, ill kifejezetten "filmesen" néz ki a játék(ha nem is nextgenül), de éppen ezért nem borzasztóan kinéző tankcsatákkal kellene eladni a játékot, miközben nem a csapásirányhoz tartozó realistic authenticityn rugóznak. :P

    Egyébként tényleg nem bántam volna, hogy ha kicsit közelítenek az Actung Panzer(/Graviteam Tactics), de legalább a Men of War: Assualt Squad vonal felé, de nem, ez ízig-vérig CoH, minden előnyével és bénaságával együtt. :)

    wednesday: A CoH sok minden, csak nem sakk. A Starcraft az sakk, mivel percre pontosan tudhatod egy ismert pályán hogy kb hol tart az ellenfél tech/terjeszkedés területén, az egységek katonás kő-papír-olló elven viszonyulnak egymáshoz olyan fegyverekkel amik hatókörön belül azonnal találnak, így darabra ki lehet számolni, hogy mennyi páncéltörő gyalogság kell 1 csapat tank likvidálásához, így összességében egész komoly "stratégiák" alakultak ki, mint a sakk esetében.
    De a CoH2 bétában, mikor egy felfejlesztett(223-ból lett) 222-es német páncélautó egy csapat gyenge fedezékben guggoló ruszki gyalogos csapatot fél percig lő, és még semmi bajuk nem esett(nagyon minimális HP levonódások kívül) mert a lövedékek nem találnak(?), majd egy másik ugyanilyen 222-es csatlakozik hozzá, és 4 másodpercen belül az egész szakasz lemészárlódik, mert a lövedékek "találnak", akkor ezzel hogy tud az ember számolni? Ez így inkább roguelike kalandjáték, mint sakk. :))

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • oxox

    addikt

    válasz WayneGace #8 üzenetére

    Azert ez igy ebben a formaban nagyon nem igaz...hulyeseget meg ne irj.

    Minden mindig ugyanannyit sebez, mindegy mit lő -nem igaz...vannak ott is light, bio, es egyeb unitok
    nincs fedezékrendszer. -szinten nem igaz...nem olyan reszletes mint itt, de szikla, ff, epulet, stb.
    marine le tud lőni egy battlecruisert. -mivan? jahh a bc move parancson van ide-oda kb 10percig...
    az győz például egy zerg csatában, akinél ketővel több roacha van- nem igaz...fogalmam nincs milyen szinten jatszol, de ez mar arany ligaban sem igy van.
    sc2-ben amúgy is minden a timing attackról szól. - szinten nem igaz.

    sajnalatos, hogy az sc2 szinted itt tart, de ne magasztalj mas jatekot ugy, hogy egyeb jatekot szapulsz valotlanul...es amugy is olyan mintha a rally-t hasonlitanad ossze az f1-el, es gyozkodnel barkit, hogy az egyik azert jobb mert a masik rosszabb...kozben a masikhoz nem ertesz.

    en a company of heroes-t anno csak single-ben jatszottam...nem tudom itt milyen lehet a multi (meghogy mennyi aktiv jatekos van), de bizok az "sc2 multamban", es lehet ki is probalom majd.

    [ Szerkesztve ]

    Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838

Új hozzászólás Aktív témák