- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Alkoholista nevelde
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- EAFC 24
- SGF24 - Felbukkant a Black Myth: Wukong is a show-n
- Battlefield 2042
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Test Drive Unlimited 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chapel
addikt
A vízesés valahogy nem sikerül élethűre még, valahogy a szabadon mozgó víztömeg mindig olyan textúra filinget áraszt, egyszerűen nem megy élethűre. Ellenben érdekes hogy a vörös posztó viszont eszméletlen szépen gyűrődik, fantasztikus
És a víz maga(tenger) is számomra lenyűgöző, a legélethűbb amit játékban láttam.
[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
oriic
HÁZIGAZDA
Tetszetős videó, de már alig várom a crysis 3-at, aminek majd azért lesz nagy gépigénye mert a föld alatt majd lesz egy tesszelált óceán is.
Live-Die-Respawn
-
tdd587
őstag
Ezt én is néztem, az itt éljenzőknek ez nem tűnik fel? 720p youtube videó, megállítom és OMG a házikó mögött olajfestmény van. Borzasztó. A fickó arca olyan merev, hogy meg sem mer mozdulni? A vízesés megint elvérzik, mint 10 éve mindig. Az óceán már a crysis 1-ben is jól nézett ki, az most is pipa. Fizikát meg nem demonstráltak, azt még jó lett volna látni. Az AI sem fért bele, hogy akkor mire is elég. Vagy 4 hordó lepakolásából valaminek le kellett volna esni, hogy ez már next gen?
A többi rendben volt, ha ezt tényleg tudni fogja 60fps-el is rajzolni és nem csak most az egyszer kiszámolták 3 db GTX590-el...
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
GeryFlash
veterán
Majd ha lesz olyan fizika mint a Frosbite-ban...
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Scholes9
nagyúr
Hogy ezektől a majmoktól nem veszek többet játékot, az is biztos...
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
fasirTTT
őstag
eléggé brutál.
-
huskydog17
addikt
válasz Necroman_Mk2 #36 üzenetére
Szerintem meg pont, hogy igencsak messze járt. Ha már ennyire belementél a részletekbe, akkor ezt is érdemes lenne pontosítani:
A Dunia Engine 2-3 %-ban tartalmaz CryEngine 1 (azaz ami a Far Cry első részében debütált) kódot, vagyis 97-98%-ban teljesen saját kódot írtak az Ubisoft Montreal fejlesztői (hivatalos adat). Ennek fényében szerintem nyugodtan mondhatjuk, hogy saját motorról van szó. Ha nagyon kukacoskodóak vagyunk és még pontosabban szeretnénk jellemezni, akkor azt is mondhatjuk, hogy a Dunia Engine az Ubisoft egy olyan saját fejlesztésű motorja, amely kis mértékben CryEngine 1 technológiát is alkalmaz.
Én 97-98%-ra nem merném azt mondani, hogy nem saját a motor.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
GeryFlash
veterán
válasz huskydog17 #57 üzenetére
ugyanaz a technika kb mint a cryengine-nál, legalább is az eredmény szinte megegyező (kinézet+ környezet interakció), egy anvil vagy,vagy frosbite vagy ut stb semmi nem keverhető a cryenginal, csak a dunia, kétlem h csak.nyomokban tartalmazna fryengit...
Am vki tudd vmit az AnvilNextről? AC3ban lesz ez a motor, de lesz benne dx11 meg tesszaláció esetleg nagyobb környezet interakció? vagy élesebb textúta vafy magasabb poligon számú modellek?
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
byZsolt
tag
már kipróbálnám játékban is az új vga-val.
Ez Itt a .....
-
Silenzio
addikt
ESET tokját. Mert nem értesz a filmekhez. A képekhez biztosan nem.
Nézd meg, milyen egy IMAX kamera, milyen optika kell bele, mekkora a gyújtótávolsága... Se plasztikus kép, se mélységélesség, se 2.35-ös képarány, semmi művészi szabadság. 20 méteres vászonra vetítendő gigakép: és most hova brunyáljak? Ha 3 és fél méteres f@xod van, már jobb hím leszel által? Na látod.tdd587: igen. A vízesés, de legalábbis a patakok eddig a nemrégiben kijött Dear Estherben volt(ak) a legjobb(ak). Source motor. Ja...!
A Cryengine 2-ben nem volt tesszelésön, mégis egyéb megoldásokkal megoldották a sokszoros hullámtörést. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
huskydog17
addikt
válasz GeryFlash #58 üzenetére
"semmi nem keverhető a cryenginal, csak a dunia"
Aki összekeveri a kettőt, annak nagyon rossz a látása!
"kétlem h csak.nyomokban tartalmazna fryengit..."
Az Ubisoft Montreal-nál dolgozol programozóként? Én meg ezt kétlem.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Silenzio
addikt
válasz GeryFlash #58 üzenetére
Nem, nem ugyanaz a technika. Ahogy arra fricskájában a fórumtárs is utalt az avatárom feje fölött, kérlek, erősítsd meg, valóban a Ubisoft alkalmazottja vagy? Vagy jó az informátorod? Ugyanis kezdettől fogva verte a nyálát a francia banda, hogy az ő motorjuk saját fejlesztés. Ha meg azt mondod, a Far Cry kódjain alapszik, azzal semmibe veszed a Far Cry és a Crysis közti röpke 3 év hihetetlen grafikai evolúcióját. A Far Cry Doom 3 szintű látványt tudott óriási tereken (ez szép), viszont az 5 éves Crysis még mindig top 3-as. Ha nem top 1-es. Hiteles erdő-megjelenítésben esetleg talán a PC-s Alan Wake van vele partiban, de lehet, hogy épp megcsal a szemem.
Szerintem nem hasonlítható a C2 motorhoz. Az utóbbi a kompromisszummentes realizmusáról híresült el. A Dunia plasztikus szavanna-modellezést tudott és jól vizsgázott mind a napszakváltozások megjelenítésében, mind az árnyékos ágas-bogas erdők kivitelézésében, a látvány viszont jóval stilizáltabb. Ráadásul a gépigénye is kábé fele a Crysis-énak.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Mukorka
addikt
válasz GeryFlash #58 üzenetére
Ugyanmár... AnvilNext kb akkora lépés mint az iw4-et átnevezni iw5 engine-re... Kb annyi hogy több botot tud egyszerre a mozgatni de a többi bullshit. Konzolra készül így kétlem hogy nagyon foglalkoznának a pc-s vezió fejlesztésével. (imho nem is kell, a játékkal foglalkozzanak inkább)
[ Szerkesztve ]
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
madgie
titán
Kettőnk közül szerintem te vagy az, aki kevésbé ért a képekhez... már ha tippelni kéne
(kezdve ott, hogy a mélységélességet is fordítva magyarázod, mint ahogy definiálni szokták: akkor szokták rá mondani, hogy "van", hogy ha le tudod választani az előteret a háttérről, nem akkor, ha kompakt-kamera-módra faltól falig éles minden)
[ Szerkesztve ]
-
DrTroglodyte
tag
Nagyon klassz, de mennyi ideig fog tartani, amíg egyetlen karaktert elkészítenek ilyen részletesség mellett? Hosszabb fejlesztési idő = magasabb költségek = még kevesebb innováció. Niiice.
-
Lenry
félisten
válasz DrTroglodyte #65 üzenetére
semmivel nem több, mint most.
ma úgy néz ki egy hi-poly kararakter modellezése, hogy:
-lemodellezik magas polygonszámmal, nagy felbontású textúrákkal
-újratopologizálják a modellt alacsonyabb poligonszámba
-nagy felbontású textúrákból normal/bump/satöbbi mapokat égetnek
-a visszabutított, alacsony polyszámú modellre rámennek a visszabutított textúrák és a mapok
a végeredmény nagyban hasonlít az eredeti hi-poly modellre, csak nem kell atomerőmű a megjelenítéséhez.az általad vázolt scenario ugyanez, csak rögtön az első pont után mehetne a játékba, nem kell butítgatni.
persze fognak, mert a Jóistennek nincs olyan gépe, ami meghajtson egy ilyen játékot mondjuk 15 karakterrel, környezettel - nem véletlen mutogatták egyedül meg vízben a hi-poly karaktereket - , de mondjuk magasabb maradhat a butított polygonszám, és nagyobb felbontásúak a textúrák[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Logen88
aktív tag
Leesett az állam. Nagyon durva.
The Last of Us is a masterpiece.
-
huskydog17
addikt
Mondjuk ebben egyet értek veled, hogy ettől a bemutatótól én sem vagyok lenyűgözve, valahogy semmi újat nem tudott mutatni, semmi olyat, amit még nem láttam, vagy amire azt mondom, hogy "azta *****"!
Remélem az Unreal Engine 4.0 ennél többet fog mutatni!Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
tdd587
őstag
válasz huskydog17 #68 üzenetére
Már mutatott. Szerintem.
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
huskydog17
addikt
Nem, még semmit nem láthattunk belőle, mivel még nem publikált róla semmilyen anyagot az Epic. A 4.0-ról szóló bemutató zárt körű volt és semmilyen felvételt nem volt szabad készíteniük a meghívottaknak. Röviden tehát várni kell, amíg az Epic hivatalosan demonstrálja az új motort. Ez még idáig nem történt meg. Amit idáig láthatunk az az Unreal Engine 3.5 volt, de ez is számtalanszor le ki lett tárgyalva.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Lenry
félisten
válasz huskydog17 #68 üzenetére
nyugalom.
ez nem is a játékosoknak mutatott akármi újat.
játékfejlesztés szempontjából van benne jópár olyan dolog, ami igen csak megkönnyíti a grafikusok, pályatervezők dolgát.Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
tdd587
őstag
válasz huskydog17 #70 üzenetére
Okés, azt hittem az már a 4.0 volt.
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
Silenzio
addikt
Köszönöm, Mr. Fawkes, inkább ne firtassuk, túl keveset tudunk egymásról.
Nem magyaráztam meg, mi a mélységélesség, bizonyára amiatt találtad sekélyesnek a magyarázatomat, mert nem is volt. Amit leírtál, még nem igaz. A mélységélesség egy optikai változó. Természetesen, ha le akartam volna írni, azt írtam volna, hogy mélységben való fényképezésre nem alkalmas (gyorstalpaló itt található), mivel az optikai érzékelő mérete fordítottan arányos a mélységélességgel. Így megfelel? A többibe is belekötnél? Kíváncsian várom.
(#66) Lenry: ja, a Far Cry és a Doom 3 egyszerre mutatta be a polybump technológiát. Szerintem az egységes architektúrájú engine-ek mellett pusztán ennek köszönhető a 2004 és 2007 közt megtapasztalt, brutális grafikai fejlődés.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
(#70) huskydog17: az eddigi tapasztalatok fényében hihetetlen, hogy senki nem vette fel egy mobillal vagy egy fényképezővel. Elég durva motozás lehetett...
Eszembe jutott valami. Ez egy 1995-ös demo 486-oson. Real time árnyékolás, poligonos grafika. Ennek a demónak a korához képest ez a mai színvonal sem túl korszerű. Sajnos a játékból nem lett semmi. A későbbi Starbreeze tagok csinálták, akik most adták ki a Syndicate-et. Az akkori, innovatív szemléletből nem maradt semmi. Az más kérdés, hogy 2004-ben a Riddick bődületesen szép volt, és remekül futott a Radeon 9600-asomon, amire sem a Doom 3, sem a Far Cry nem volt képes.
P.S. Elnézést a dupla posztért, de csupán most jutott eszembe.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
huskydog17
addikt
Szerintem inkább az volt, hogy - eddigi tapasztalatok alapján- csak megbízható, ismert újságírókat hívtak meg és ők nyilván nem kockáztatják az állásukat amiatt, hogy egy előbb-utóbb hivatalosan is publikálásra kerülő anyagot néhány nappal vagy héttel előbb kiszivárogtassanak.
A videóban szereplő projektet eddig nem ismertem, de valóban minőségi árnyékolást csináltak már akkoriban, mondjuk így most kicsit vicces látni a software render-t, de akkor ez valóban szépnek számított.
Az előtt meg totál értetlenül állok, hogy nálad egy Radeon 9600 alatt nem ment jól se a Doom 3, se a Far Cry, ugyanis én ezeket egy GeForce 4 Ti 4200-al toltam, mindkettőt magas részletességen és mindkettőnél játszható sebességet produkált a GF4. Radeon 9600-am ugyan nem volt, de az lényegesen gyorsabb volt, mint egy GF 4 Ti, ezért nem igazán értem a dolgot. Lehet, hogy max grafikán próbálkoztál vele, amibe persze, hogy beletört a bicskája. Emlékszem, amikor megjelent a Doom 3, ami Ultra minőségen legalább 512 VRAM-ot kért, akkoriban az nagyon nagy szó volt.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Silenzio
addikt
válasz huskydog17 #75 üzenetére
Az újságírósdiban igazad lehet, meg aztán mit számít pár hét?
A játékot anno egy '96-os 576-ban láttam beharangozva.
A Doom 3-ban meg a Far Cry-ban az lehetett a gond, hogy a te vga-d dx8.1-es volt, amiben nagyon jó volt az akkori mezőnyben. Ehhez képest a Radeon 9.0a-ban renderelt, amiben nem volt olyan erős, mint a 4200-asod 8.1-ben. A magasabb kódút izzasztotta le. Általában medium grafikát használtam, Far Cryban mediumot és high-t vegyesen. A másik az, hogy 1800+-os Athlon XP-m volt, a második leggyengébb. Nem muzsikált túl jól ezekben.https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
huskydog17
addikt
Ja értem. Nálam mondjuk egy T-Bred B magos Athlon XP 2400+ (2,0 GHz) hajtotta a GF4-est.(Ez a proci van a mai napig az asztali gépemben 2003 szeptembere óta és azóta gond nélkül üzemel. )
Az is igaz mondjuk, hogy ugye a Doom 3 a Tech4 miatt OpenGL API-t használta, akkor nem tudom, hogy "mennyire volt barátságban" az ATI az OpenGL-el.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Silenzio
addikt
válasz huskydog17 #77 üzenetére
Ez ügyben passzolnék, de a T-Breded egy klasszissal jobb volt az enyémnél. Vagyis jobb. Nekem is megvan még.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
havasa
aktív tag
válasz huskydog17 #77 üzenetére
Nagyon.
Közel max. grafikán egy X800 Pro+ Athlon 64 3000+ -al toltam ki a Doom 3-at megjelenéskor (de a megjelenés előtt évekkel kiszivárgott WC-s jelenetet már egész jól vitte egy Radeon 9700 Pro is ), nV-ből akkor az FX 5xxx széria futott, ami igencsak adta a porszívó+kenyérpirító feelinget.[ Szerkesztve ]
Commodore 16 Hyper-V cluster
-
madgie
titán
Nem kötök én semmibe bele, csak szimplán nem értünk egyet. Megesik.
A nagyobb érzékelőjű, alapvetően kisebb DoF-fal rendelkező képen lehet segíteni rekeszeléssel. Fordítva nem. A 2.35:1-et meg legtöbbször anamorf technológiával érik el, szubjektív rondának találom az ovális, "rendetlen" háttérmosását. Szóval teljesen mást látunk szépnek, e' van.
A linket meg köszi, szükségem volt rá, csak 12 éve vagyok látszerész, bő 9 éve digitfotózom (analóg bohóckodás előtte megvolt ,de az nem volt tudatos), biztos fingom nincs arról, mi is a mélységélesség...
-
Silenzio
addikt
Hát ez az, mint mondottam, túl keveset tudunk egymásról.
Nem csak, hogy anamorf a 2:35, felvételi oldalai is vannak a dolognak (analóg bohóckodás, ahogy fogalmaztál) Még a 16:9-es filmek túlnyomó többségét is 4:3-ban vették fel.
Lényegtelen.
A lényeg sokkal inkább az, hogy az imax egy 40 éves technológia, és erősen vicc kategória, hogy az elmúlt 5 évben mindenki erre veri a micsodáját. Már elavult, mielőtt felfutott volna. A moziba járók esztétikai érzékéről sokat elárul, hogy az benne a "truváj", hogy nagy vászonra vetítik a képet.
Ugyanez a véleményem a Cameron-féle sztereoszkopikus 3D kameráról. Bizonyára neked sem újdonság, hogy már a fényképezés hőskorában feltalálták, csak épp fotóképet rögzített, nem filmképet. Miért jó ez nekünk? A hájp mögött semmi sincsen.https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
madgie
titán
A 3D-t én sem szeretem igazán, legalábbis a mostani formájában nem. A nagy képérzékelővel készült mozgóképet viszont igen, csak hát nagyon oda kell figyelni, hogy ne ez uralja az egész felvételt. Cimborámék most szereztek be egy 5D mark II-t a hagyományos, apró érzékelős pro kameráik mellé, szabályszerűen egymást kell seggbe rugdosniuk, hogy néha rekeszeljenek, mert hiába eye candy a szűk DoF, ha néha nem kívánatos
-
Silenzio
addikt
Művészi fotókhoz igen, de fotóriporthoz pl. egyáltalán nem. Amúgy kicsit visszatérve a filmekre, nagyon szeretem a régi, olasz westernek meg olasz horrorok gyors focus pullingjait. Pl. Fulci zombis horrorainál rengeteg ilyen van. Tudom, hogy alantas filmek, de állati jól meg vannak csinálva képileg. 5D-vel forgatták a Dr. House egyik legjobb részét, amiben egy daru maga alá temet egy parkolót. Abban is rengeteg gyors fókuszváltás van, pedig egyáltalán nem jellemző a sorozatra.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
madgie
titán
Kifutottam a szerkesztési időből: az említett 5Dm2 is 3:2-ből crop-pol, sajnos. Két amatőr, relatív nagy érzékelős fényképzőt ismerek, ami valós 16:9-ben rögzíti a videót: a Panasonic GH1 és GH2. Mind a kettő meg van hekkelve, egekig emelhető a bitrátájuk, csökkenthető a GoP számuk (mert AVCHD-ban rögzítenek), jó kis masinák. Nekem GH1-em volt, csak az ISO 1000 felett bandingol, ezért eladtam. GH2-re most nincs zsozsó, majd ha kifutó lesz, lehet rávetem magam egyre.
-
Chapel
addikt
90%-ban fotós fórumokon mozgok (mint ahogy több/kevesebbet Ti is ), de 2x néztem vissza a hsz-ek miatt hogy biztos jó helyre kattintottam -e
Nincs új a nap alatt, ennyit levonhatunk tanulságként. Olyan ez mint a robbanó motor, az elv változatlan immáron sok-sok évtizede, de picit még is változik. Nagy innovációk nagyon elvétve vannak, az nem biznisz. Feldarabolni 10 részletre és mindet eladni külön, na az az.
Housenak az az évadzárója, emlékezetes volt, bár főleg az 5D miatt sajnos, de ez nagyon más tészta. Mindenesetre figyelemreméltő volt hogy milyen szinten felismerhető volt az 5D színvilága, legalábbis számomra abszolút meghatározó volt, az utómunka ellenére is. (Az obikat nem tudom, de 50 1.2 és 85 1.2 és 135F2-re rátenném (félig) a nyakamat.
[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
MiAFak
tag
Lélegzet el állító , komolyan !
Gondold meg 2x is , mielött írsz egy levelet. :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Yettel topik
- E-roller topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- BMW topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hegesztés topic
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs