Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • imibogyo

    veterán

    Én inkább azt díjaznám ha tudnának egy olyan SDK-t készíteni amelyik nem fagy ki minden egyes komolyabb memóriaművelettel járó módosításnál.

    2600k-val GTX580-al és 16 giga rammal is már egy nagyobb területet felölelő textúrafestéssel is ki lehet nyírni és ez már 3.0.1 óta probléma. Azóta is teli vannak a Crydev.net topikjai ezzel a hibával, mégsem történik semmi. Tegnap leszedtem a legrissebb build-et és ugyanez, pedig azóta ez már a 3. gépem. AMD-s és Inteles vegyesen, VGA-ból is volt AMD Nvidia. :(

    Akarhat az ember komoly játékot készíteni, meg ilyen grafikát elérni, ha 5 percenként kifagy. Így inkább visszatértem Unity-hez és feláldoztam az abszolút nextgen grafikát, a stabilitás oltárán. ;)

    És valahol ez válasz is arra, hogy miért az UDK-t favorizálják a népek. Bár ott meg a Script a szűk keresztmetszet. Árban a CryEngine sem drága, sőt kifejezetten szerthető a licencelési stratégiája, csak megőszül az ember mire valami értelmeset összerak benne.

    [ Szerkesztve ]

  • imibogyo

    veterán

    válasz Mikiller #24 üzenetére

    Szerinted abból élnek, hogy:

    - "Te Mike mit csináljunk ma délután??
    - Hát baszki írjunk egy új engine-t, mert már nagyon kéne vajat venni!!!"

    Magát a CryEngine-t tényleg nem használják túl sokan, de azért van bőven bevételük, főleg a know-how árusításából (képzések, pofavizitek). És a kis csapatok licencdíjaiból, nézz be a Crydev-re, hogy mennyi apró játék készül CE-vel, amikből ha elkészülnek mindből részesedik a Crytek. ;)

  • imibogyo

    veterán

    válasz gyáliSanyi #33 üzenetére

    Nem hinném, hogy a kis játékokból több bejön. Inkább a HW gyártók támogatják őket, hogy legyen olyan játék, ami kihasználja a legújabb tech előnyeit.
    De ha nem használja senki ezt a motort, akkor mit használna ki a hardver? ;]
    Erre utaltam az elején, hogy egyáltalán nem "maguknak" fejlesztenek.

    (#38) Silenzio: gondolom mindezek csak az ingyenes SDK-ra vonatkoznak, van egy profibb is, nemde?
    Elvileg mindenki ugyanazt a motort használja és az SDK is stimmel. A licenceléssel a support és egyéb (az én mondandóm szempontjából lényegtelen) dolgok változnak csak. És a licencelt SDK-ra is elég sokan panaszkodnak.

Új hozzászólás Aktív témák