Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lenry
félisten
3D-ben nincs kör, sem henger. legfeljebb sok oldalú sokszög, amit aztán összesimít a 3D motor hard edge / soft edge vagy smoothing groupok alapján.
a gyakorlatban ez annyit jelent, hogy a beérkező fény nem törik meg, nem vet árnyékot az éleknél, hanem egyszerűen figyelmen kívül hagyja azokat, összefüggő síknak számolja felületet.
ez baromi jól működik, ha szemből nézed a felületet (annyira, hogy pl gondolnád, hogy a legtöbb játékban a fatörzsek négyzetalapúak? négyoldalú téglatestek. a Crysis 2-ben is)
ha viszont élből nézel rá, akkor kiderül a turpisság, de ez már sajnos csak ilyen...Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések
- GIGABYTE P850GM 850w 80 Plus Gold (GP-P850GM)
- AKCIÓ ! Macbook Air 13" - 2019, i5, 16/256GB, garancia, doboz, szürke (01)
- Panasonic TX-55GZ950E - Smart OLED Televízió, 55", 4K Ultra HD, HDR10+ - Új, bontatlan - Eladó!
- Corsair RMx White Series RM850x
- ASROCK RX 6800 XT 16GB GDDR6 TAICHI Eladó! 145.000.-