Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz LÁZ #1 üzenetére

    Ott van a videó alatt. Unlockolt 6950. Nem rossz.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    válasz kapeti07 #27 üzenetére

    Nem átlátszó, csak visszatükrözi a környezete fényét. A valóságban is létezik a technika kísérleti szinten. Ugyanaz, mint a kaméleon, azt sem veszed észre, mert a környezetét tükrözi vissza a külsején. De árnyéka attól még lesz. Úgyhogy ez nem bug, hanem logika.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    válasz Enszuke #38 üzenetére

    Nem tudom a technikai részleteit ennek a kamoflázsnak. Egy állat bőre természetesen nem tükrözi vissza a fényt, de nem az a lényeg, hogy hogy hívjuk (beleolvad a környezetébe, erre én meg azt mondom: szplancs), hanem hogy hogy működik, azt meg én nem tudom. A Crysis-féle nanoruha "valós" (értsd: bütykölnek vele hogy egyszer legyen ilyen) megfelelőjéről már 2001-ben olvastam valami szar napilapban, a koncepció már akkor is az volt, hogy a fénysugarakat térítsen el az anyag. ESETLEG kismillió nanorobot optikai szenzorai összehangoltan megállapítják, hogy adott képpontban minek kéne szerepelni, és azt magukra vetítik. Akárhogy is, a test árnyéka nem tűnik el, mert eltakarja a napot. Nem megy át rajta a fény, csak szendvicsemberré válik, azt reklámozza a bőrén, ami akkor lenne ott az ő teste helyén, ha ő nem lenne.
    Amúgy nem értem, mit mondasz, az árnyék eléd vetül a talajra, ergo a napot nem láthatod, mert az a hátad mögött van. Ez nem bug, ez egyszerű fénytan.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    válasz Enszuke #43 üzenetére

    Azt én értem, de ez egy optikai kamoflázs, nem láthatatlanság. Ergo lesz árnyékod is. Mert nem átlátszó vagy (nem megy át rajtad a fény, csak kikerül, vagy még az sem), csak a textúra veszi fel a környezet alakját. A Predator-filmekben is van árnyéka a komáknak, csak a fák lombjai közt bújkálva ez senkit sem zavar. Summa summarum, ez nem fantasy, nem mese, hanem sci-fi, ami történetesen már a Crysis előtt bő 5 évvel is MAJDNEM kézzelfogható közelségbe került, és az "árnyékmentességet" nem éred el semmiképp. Azt ugyan nem tudom, lesz-e árnyékod, ha kikerülnek a fényhullámok, valószínűleg nem, mert az "aurádon" kívül a fény zavartalanul terjed tovább. De ez jópár évtizeden belül nem lesz alkalmazható.
    Az eszmefuttatásod jogos, de ha a textúra változik, egy a táj képére texturált körvonalat lát, és lesz árnyékod (ld. Predator-példa, szerintem arra hasonlít a leginkább)
    Amúgy 3-4 méteren belül simán észrevettek a Crysisban is. Azt meg, hogy játékmechanikailag, AI-ban, technikailag mi van a 2-ben, ne firtassuk, mert az -szerintem- nem nagyon jó.

    Kipóbáltam a modot, gyorsan előkaptam a dobozból a játékot. Hát valóban igényes a látvány - végre - de a teljesítmény nem az igazi. Hiába redukáltam a tesszelációt, nem volt túl sebes a játék. Ráadásul most 1024x768-ban nyomom, mert elposszant a monitorom tápja. Mi lenne 1080p-ben?! Az a 40-60 fps nem túl bíztató.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák