Új hozzászólás Aktív témák
-
Physicist03
senior tag
válasz huskydog17 #11 üzenetére
FullHD-ben megfelelnek?
[link] -
Petyyyyy
addikt
válasz huskydog17 #11 üzenetére
De nagyíthatók. Kattints a linkre, ott ha megjelenik a képnézegető akkor a képbe kattintva nagyobb méretben jelenik meg. (1200x675)
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Drever
csendes tag
válasz huskydog17 #11 üzenetére
A föld alatti víz az engine úgy mond alapja. Benne volt a már abban a motorban is ami a FarCry-t hajtotta és benne lesz a legújabban is. Ez nagyban megkönnyíti a pálya készítést. Amúgy meg ellehet tüntetni hogyha a látóhatárát magas értékre teszed , igaz így is számol némi adatot, de töredékét a megszokotnak.
Aki azt mondja , hogy nem a Cryengine a legjobb motor annak üzenem, hogy próbáljon meg UDK-ban alkotni rájön , hogy sokkal nehezebb, persze nem kivitelezhetetlen. A Frosbite 2-ben szerintem csak a HDR megvilágítás az ami olyanná teszi az engine-t.SE K300i>Alcatel OT-S853>SE V630i>Samsung SGH-I550>Nokia 5800 Navigation Edition>Samsung Wave2>Samsung Wave>Google Nexus S>Samsung Galaxy SII>LG PRADA 3.0>Samsung Galaxy S3 LTE>Galaxy S4>Sony Xperia Z Ultra
-
nagyúr
válasz huskydog17 #61 üzenetére
Ez szimplán butaság. Ha így lett volna, akkor az már a Far Cry első részénél is kiderült volna. Ráadásul nincs olyan épelméjű programozó, aki egy ilyen lépést többször megjátszana.
A Lock-On esetében ugyanez működött...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz huskydog17 #63 üzenetére
A Lock-On motorja ugyanúgy folyamatosan kiszámolta a mindenhol jelenlévő rejtett vízfelületet, mint a Crysis 2. Ezért volt (részben) olyan erőforrásigényes a LOMAC.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz huskydog17 #65 üzenetére
The biggest problem folks have found is that the water is rendered ALL the time, even if you are in the mountanis flying.
Az a csapat azért rakott le pár komolyabb katonai gépszimulátort az elmúlt 15 évben.
Su-27 Flanker, Lo-Mac, DCS: A-10C és DCS: KA-50, most pedig a DCS: World-on dolgoznak.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz huskydog17 #67 üzenetére
Ha komolyan érdekel a dolog, akkor nézz utána az Ubisoft fórumán, most google-val neked még egy ilyet találtam:
The water is a single plain for the whole world which takes far fewer polygons than it would to clip it around the terrain, thus less overhead in the graphics engine.
As for the pixel shader render on the water, it is only applied when the player can see the water. When you clip through the ground, or when the water layer is visiable as the layers are being re-applied after alt-tabbing, then you can see the water and the shader is applied. Once the z buffer is re-alined and the water is no longer visible, the pixel shader is not applied. It is only applied when it is visible to the player. The water under the land is only a few polys that is not shaded unless you clip through the ground.
Ez volt a hivatalos magyarázat. Elviekben nem számolta a motor ott sem a vizet (és lehet, hogy a Crysis 2-nél sem?) érő fény/árnyék számításokat, amíg a víz a "talajszint" fölé nem emelkedett, ám ezzel szemben tény volt, hogy a szárazföld felett repülve is befolyásolta a játék sebességét, hogy milyen vízfelszínt érintő árnyékolás volt bekapcsolva.
Ha hiteles forrásra vágysz, akkor meg hajrá, írj levelet a fejlesztőknek...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nanorambo
őstag
válasz huskydog17 #69 üzenetére
És akkor a hipertesszellálásról ne is beszéljünk. Amikor a pálya legeldugodtabb sarkában egy kis patka a szükséges háló 50szeresét kapta. Szint úgy egy másik textúra alá rejtett(ergo játékos által nem látható) kis mélyedés volt elég durván tesszelállva.
Hmm ez ám az optimalizáció.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Gyúrósok ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Microsoft Excel topic
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Politika
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Jövedelem
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- További aktív témák...
- Apple watch Series 9 45mm Apple garancia + 2028-ig biztosítás!!!
- Dell Precision 5570 ( XPS 9520 ) 15.6" FHD+/i7-12700H 14mag/16-32G/512G/Quadro A1000/IR/FPR
- Dell Precision 3571 15.6" FHD IPS i7-12800H T600 32GB DDR5 1TB NVMe SSD gar
- Latitude 5540 15.6" FHD IPS i7-1370P MX550 32GB DDR5 512GB NVMe SSD gar
- Eladó iPhone 13 Mini 128 GB Blue 100% aksi szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - S1324
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs