- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
Új hozzászólás Aktív témák
-
tocsa
senior tag
Nem olvastam vegig a thread-et, csak par megjegyzes/gondolat:
1. Akik ott voltak az 1. Jatekfejlesztoi Konferencian iden, nagyon erdekes demot lathattak a jatekrol. A Crytek eddig is foglalkoztatott jo par magyar jatekfejlesztot. Egy csoport kozuluk kulonosen profi a jarmuvek modellezeseben (nem csak 3D modellezest ertek, hanem programozast is). A demot sepciel pont ok tartottak, a jarmu kezeles az o erdemuk is tobbek kozott. De meg sokminden masban ott van magyar fejlesztok keze nyoma. Le a kalappal elottuk! Gratulalok! Lelegzetelallitoak a screenshot-ok!
2. Meg ide kapcsolodik, hogy a Crytek fejleszto studiot nyitott Magyarorszagon, a tehetseges fiatal programozok mehetnek, es tobbek kozott ilyen jatekok fejleszteseben is reszt vehetnek.
3. Koszonom a bejegyzes szerzojenek a sok screenshot-ot, ugyanis nekem jo ideig nem lesz olyan gepem, ami elvisz ilyen jatekot.
4. Kicsit leesett az allam a konfig lattan (quad core, brutal grafikus kartya, stb).
5. Aki esetleg szinten fejleszto, es ert a modern garfikahoz, arulja el, hogy azokon a jatek jeleneteken, ahol sok fu, aljnovenyzet van, miert olyan durvan "reces" a fuszalak szele, ahogy egymast kitakarjak? Eleg szembanto, ez csak valamilyen DX10-es feature kikapcsolasa miatt van? Nem lehet ezt a hatas valamilyen technologiaval elnyomni/elmosni/elkenni?
6. Amugy tenyleg lenyugozo/lelegzetelallito a grafika, semmi szogletesseg az arcokon, minden nagyon reszletes. Gratula!Acer Predator Helios 500 Ryzen, Samsung 960 Pro NVMe + GeChic 15.6" kulso monitor a mobil irodahoz
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen