Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KROK640

    veterán

    válasz BiP #103902 üzenetére

    Debrecen kistesco : Egy pénztáros, egy önkiszolgáló kassza. Frissen él bennem, amikor a csöves alkesz bácsit átterelték az önkiszolgáló kasszához, hogy a kis 2 literes borát meg kiflijét ott húzza le, persze nem értett hozzá, végül az automata mellett még két alkalmazottat is lefoglalt, mert segítség kellett neki, de a statba belekerült, hogy még a csöves is automata kasszával fizet, szóval nem kell annyi kasszás.

    A nagy Tescoban meg durva, a 26 pénztárból egy, maximum kettő megy. Sajnos mivel sokszor fizetek utalvánnyal (amihez automatánál úgyis kell a kezelő, ráadásul hosszasabb procedúra) kénytelen vagyok a hagyományos kasszánál sorba állni, kicsit sem kellemes, amikor 10 perc alatt bevásárolok és 30-40 percet állok sorba a hagyományos kasszánál mert 27db egy bites user van előttem. 90%-ának megfelelne az önkiszolgáló is, de ő ugyan nem. Aztán meg megesik előttem tizenkétszer a már részletezett teljes meglepi h ki kell fizetni, és várjál nem a 20-ast a két tizest, de mégis a 20-ast adom... műsor.

    És igen, azt mondom, hogy megérdemelne az ember legalább 5% kedvezményt, ha már kiveszi a kasszás munkáját a folyamatból. Vagy az én esetemben : OK, nem használok fel utalványt, hanem helyette az univerzális pénzemet, akkor az a minimum, (a kasszás melója mellett) hogy ezért kedvezményt kapjak. A MÁVnál megtudták oldani, jegyautomatából olcsóbb a jegy, mint a pénztárosnál, sőt a virtuális jegy még kedvezőbb áru... Pedig a MÁVot se arról ismerjük, hogy milyen rugalmas és nagyszerű szervezet. (Dolgoztam a MÁVnál tudom :D )

    Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

Új hozzászólás Aktív témák