-
GAMEPOD.hu
"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
-
Burt1793
veterán
Attól még, hogy robotváltó, az is automata...
(#29769) bitpork: Miért halt volna meg? 95 ezer van benne és most lett csak két éves.
Amúgy nem a kéziféket húzza be (igen, azt villanymotor húzza be), hanem a tárcsákat fogja meg.
A kéziféket akkor húzza be, ha kiszállsz, leállítod, veszélyes szögben állsz meg stb...[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz bitpork #29771 üzenetére
Ahogyan fékezi a kerekeket az "elektronikus differenciálzár" is, vagy az ESP. Modern autó, ez a 2015-ös sportsvan, amit múltkor írtam.
Automata váltás - automata váltó. Akkor a CVT se automata? Ez szőrszálhasogatás.
(#29773) TaaT: A CVT is számítógép vezérelt ma már...
A fokozatválasztás automatikusan történik, nem te csinálod. De oké, nekem mindegy hogyan hívjátok. A DSG-s is kúszik, persze nem úgy, mesterségesen és kicsit durvábban.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
A cvt is ugyanilyen akkor már, oké, a robogókban lévő cvt az automatikus a ti fogalmatok szerint, mert nem külön vezérlő irányítja, de pl egy honda jazz 3.gen cvt-je nem olyan.
Ezen felesleges fennakadni, a dsg-t manuális váltónak hívni nagyobb "tévedés". Az a helyes, ha azt mondod, hogy robotváltó. Hülye angoloknak nincs rá szavuk.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz bitpork #29781 üzenetére
Beavatkozóval fékezi a féktárcsákat (növeli az fékfolyadék nyomását), ebben mi olyan különös? Az ESP is így működik, azaz kerekenként tud fékezni a rendszer, illetve ez a "differenciálzár" is olyan ezeknél a mai kompakt autóknál (pl a vw-nél), hogy megfékezi azt a kerekeket, ami kipörgött, így a nyomaték át tud kerülni arra a kerékre, ami nem pörgött ki. Ugyebár a kipörgött kerékre menne az összes nyomaték és nem mozdulna az autó alap esetben, ezen javít ez a rendszer, a fékpofákat koptatva. Működik, próbáltam.
-
Burt1793
veterán
válasz bitpork #29785 üzenetére
Mit veszel megállásnak? Piros lámpánál, amíg a stopstart leállítja a motort? Olyankor nem hallatszik semmi, az üzemi fékkel áll, ha kiszállsz, kiveszed a kulcsot, akkor hallod a villanymotort, ahogy behúzza a rögzítőféket (ezt mondtam eddig is, amikor leállítod a motort, akkor az történik, amit te mondasz). Lehet, hogy régebben nem így volt.
És amit linkeltél, abban pont az van, amit én írtam "tippként": "The system is operated via the ABS/ESP hydraulic unit. When the vehicle is braked to a standstill, Auto Hold retains the last-applied braking pressure. "
Az a frissen vásárolt egy 10 éves használt autó?
Mondom, ez egy 2014-ben kiadott, amúgy pedig 2015-ös autó, lehet, hogy 10 éve még szar volt és a rögzítőféket húzta be.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz #90933760 #29787 üzenetére
Vezettem már dsg-s audit és mercit, ha D-ben felengeded a féket, elindulnak, nem olyan finoman, de kúsznak, ha erre gondolsz, vagy az úszás az más? Padkára is felmegy, emelkedőn nem tudom, hogy elindul-e, de a cvt-s harmadik generációs honda jazz-ünk az visszagurul nagy emelkedőn gáz nélkül.
-
Burt1793
veterán
válasz bitpork #29790 üzenetére
Nem, CLA merciben pl ilyen az automata (tippre a keresztmotorosokban van dsg, a C-ben nincs), de sok mindenben van már, bár valszeg a VW kezdte.
Ne aggódj a nagyobb motoros mercikben hagyományos automata van (ZF - 8 gang-gal).(#29789) blackrulz: Igen, bár ez más tészta, természetesen nem kapcsolja fel a féklámpát ez a fajta differenciálzár. A távolságtartót meg be lehet állítani úgy, hogy nagyobb határok között mozoghasson és akkor nem fékez 300 méterenként, csak ritkábban.
Értem én, hogy a régebbi autóknál kimutatja már a foga fehérjét ez a dolog, de ennél a két évesnél még nem volt ilyen.
Olyanok vannak, hogy a Nagykörúton dugóban állva a Combino rezgésére bekapcsol a parkradar. Azonos frekvencia, de ez nem hiba, hanem bug.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz #90933760 #29792 üzenetére
Nem röpsúlyos, a robogóm (sh300) olyan. A cvt is kúszik az új honda jazzban, de érződik rajta, hogy nem önszántából. Vezettem 2 literes tdi audi a4et, ami cvt-vel volt (2016ig ilyenek voltak a kisebbek), az is kúszott, de annak már nem kellett a fordulat, szépen vitte a 180 ló és 380Nm. 😃
Persze a honda jazz bőg kicsit gyorsításkor, de utána csendes. De pl 100nál tempomattal csak 2000 a fordulat a jazzben. -
Burt1793
veterán
válasz zoltanz #29866 üzenetére
Simán hihető, aki ilyen biciklit vesz Magyarországon, az nem biciklizik, ilyennel se fog. Mondjuk elég olcsón adja, nekünk is van egy Bosch-os elektromos biciklink, van ára...
Ő belenyúlt a rendszerbe, a korlátozást kiszedte, de az ODO-hoz nem nyúlt, ez persze kicsit ellentmondásos. Meg kell nézni élőben.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
- HP Laptop 15-fd051ne - ÚJ - 15,6" FullHD IPS notebook - Core i5-1335U, 8GB, 512SSD, Win11
- Brother DCP-L2532DW wifis, multifunkciós lézernyomtató
- Intel Core I5-8600
- Akció! Dell Optiplex 3080 Micro / I5-10500T / 16GB DDR4 / 256GB SSD /Windows11 Matrica BESZÁMÍTOK
- ASUS Radeon RX 5700 XT Dual EVO 8GB GDDR6
- Videoton AB 1010 autó hangszóró pár eladó a képeken látható állapotban. Mindegyik hangszóró működik,
- Ultra ritka Sound Blaster 1.5 2.0 klón Anchor Media Concept retró 8 bites ISA PC hangkártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs