- Alkoholista nevelde
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- SGF24 - Mozgásban a Slitterhead
- Battlefield 2042
- SGF24 - Rövid traileren a Star Wars Outlaws
- SGF24 - Érkezik a No More Room In Hell 2
- PlayStation 5
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
A 30fps sem könnyen lenyelhető, mert azért segít a folyamatosságban a 60fps.
A felbontásnál a képarány problémák meg nem garantáltak: már jó ideje játszanak a konzolfejlesztők azzal, hogy egy belső felbontásban renderelik le a képet, és aztán kihúzzák 720p-re vagy 1080p-re. Arra is rájöttek, hogy (állítólag) a függőleges felbontás változását jobban észreveszik az emberek, ezért sok konzolos játéknál az itt is említett 1024x720 belső felbontásban renderelnek, és ezt húzzák szét 1280x720 vagy 1920x1080 pixeles méretre.
A technikai indok feltehetően az optimalizálatlanság. Egyszerűen nem fordítanak elég időt / erőforrást a PC verzióra, oszt ennyi. Valószínűleg a motort sok szempontból át kellene dolgozni a PC-s felbontásokra és képfrissitésre, ez viszont derogál, szóval maradnak a konzolos motornál.
Abban viszont teljesen egyetértek, hogy ez hatalmas öngól, és roppant nevetségessé teszi a fejlesztőt / kiadót.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Raadasul, ha porog a jatek, akkor meg a fele felbontast sem venned eszre, csak ha megall a kep es nezegeted a szorszalakat...
Én ennek ellentmondanék. Persze ha másfél méterről nézed egy 17"-os monitoron, akkor tényleg nincs látható különbség.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
No offense, de mióta mentség az, hogy japán fejlesztők játéka?
Ha Etióp fejlesztők lennének, azt mondom igen, biztos szörnyű körülmények között született a termék, elnézzük nekik.
Az is érdekes nézet, hogy a PC-s port side-project. Oké, legyen side-project, de akkor adják budget kategóriás áron, és akkor senki sem fog hőbörögni.
Meg hogy a konzol a menő gép, azért nem foglalkoznak egy normális PC-porttal?
Akkor ne hozzák ki PC-re, és nem lesznek elvárások...A dolog csúnyábbik oldala pedig az, hogy azért meglepően sok PC / Box360 / PS3 trióra kijött játék van, ahol a fejlesztőknek sikerült összehozni mindenhol a HW-nak megfelelő portot. Tehát azért nem a húrelmélet bizonyításával vetekedő feladatról beszélünk...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Játékosok ölik meg, nem a kiadók. Sok a warez, nincs miért kihasználni a hardver képességeit, pénzbe és időbe kerül.
Ahamm... azért termel az olyan kiadók esetében, mint az EA vagy az ActivisionBlizzard többet a PC platform, mint a konzol. Egyértelmű.
Azért fizetett több, mint 100.000 PC-s játékos egyenként 120 US$-ot az amúgy F2P MechWarrior: Online játékban a Legendary Founder's packért (plusz pár tízezren 60 US$-t az Elite, illetve 30 US$-t a Veteran pack-ért)? Azért az MWO-ért, amit Crysis 3.4-es engine hajt, és a Core2Duo procikat eszi meg reggelire? Azért keresi hülyére magát a Blizzard az amúgy szintén félkészen piacra dobott Diablo III.-al? Soroljam tovább?
Egen, tényleg a sok warez, mert "nincs miért kihasználni" hardware az oka annak, hogy a Gears of Wars folyományai nem jöttek PC-re...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen