Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Scythe_
aktív tag
őőő a displacement map véletlen nem a normal map, amit a tesszelátor (és nem tesselation, mivel az a folyamat... ) pontosan a tesszeláció következtében eltol/felbont?
És ha a dx 10 nem tud tesszelálni, akkor miért kéne neki több normal map...?
"és körültekintőbben kell eljárni a low-poly modellek elkészítése esetében is." miért?
"legalábbis, ha itt is úgy műxik, mint a renderelt grafika világában" Mert ez nem rederelt..?Szerk.:
Találtam is egy elég jó cikket Abu85-től ebben a témában.
Erre[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések
- Új 4K Gamer PC Ryzen 9 5900X/RTX 3070 Ti 8Gb/Asus Tuf lap/M2 500Gb NVME/2x16Gb DDR4/750W 2Év gari
- Samsung Odyssey G7 32" 240Hz 1440p
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 Ti 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/750W 2Év gari
- Samsung Galaxy A72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell XPS 13 9360,QHD+,TOUCH,i7-7500U,8GB,256GB SSD,WIN10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs