Új hozzászólás Aktív témák

  • mephi666

    nagyúr

    válasz Tomcat #11 üzenetére

    ph-n pár hete volt egy cikk erről... nincs erőm most előkeresni, de pl. ilyen háztető lett bemutatva egyik oldalon (dx10) egyszerű felület+bumpmapping+textúra+shadowmap felállással... másik oldalon meg a tesszalátorok besegítésével, amikor cserépszinten le volt modellezve az egész és arra volt ráhúzva a bumpmapping/textúra... és itt már talán dinamikus árnyékok is voltak... azért volt különbség ránézésre is (kb. csak a vakok nem láthatják) és ez csak 1 dolog a sok közül...

    linkelje már valaki a cikket :)

    ez a dirt2 pedig tényleg szép, de azért "műanyaghatása" van még mindig... szerintem messze még a tökéletes realitás... ma sétáltam hazafelé és láttam pl. egy wartburg-ot... 1pillanatra eszembe jutott róla, hogy: itt egy több évtizedes bádoghangú-2ütemű kocsi és még játékban ezt sem tudják visszaadni élethűen... (oké, kb. ugyanolyan nehéz lesz lemodellezni 100% élethűséggel, mint egy enzo-t) egyszerűen műanyaghatása van a kocsiknak... nem élethűek a sok csilivili és társai miatt...

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

Új hozzászólás Aktív témák