- Már tudjuk, hogy mikor jön pontosan az idei Ubisoft Forward
- Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
- 2024 - Íme a 23. héten megjelenő játékok listája
- The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
- Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
Új hozzászólás Aktív témák
-
s912
aktív tag
válasz kriszpontaz #56 üzenetére
http://www.doomworld.com/vb/doom-4-general/69416-doom-4-reveal-first-impressions/
itt lesz valahol.. SGT_Mark a Brutal Doom készítője
-
Z10N
veterán
válasz twollah1976 #21 üzenetére
Mondd, hogy a Doom3 nem volt az. Ezert demoztak a Rage-t a nagy open space-szel.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Chp
őstag
válasz kriszpontaz #56 üzenetére
Az idézett szöveg nem az én ujjamból származik, a linket a kolégától kérd! Szerk.: Látom megvan.
[ Szerkesztve ]
-
s912
aktív tag
Azért kéretik pletykaként kezelni az infót Persze nem baj, ha "meglepetésként" már tudni fogjuk
-
#10691584
törölt tag
"Mindenesetre új Doom (id/bethesda) részéről"
Gondolom úgy érted: Zenimax El lehet felejteni az ID-t Carmack-el és a csapatával együt, akik már rég lefaroltak oculus rift-et fejleszteni, a zenishit (igen, shit) meg már évekkel ezelpőtt bekebelezte az IDsoftot szóval.. Mellesleg szerintem zenishit az egyik legótvarabb cég. Amihez hozzányúlnak csak kevesebb lesz nem több. Elvenni és csonkítani tudnak, innováció semmi.
-
#10691584
törölt tag
válasz kriszpontaz #67 üzenetére
Bár úgy lenne.. de sajnos eléggé önfejűek a rosszabbik fajtából. Quakelive-on pl. a community már vagy másfél éve szajkózza, hogy kéne mint kéne és mit kéne javítani. reagáltak is (a 2 gyök2 főfejvesztő sponge és syncerror) = mégjobban lebutították és megcsonkították, kivettek belőle jelentős részeket, cserébe beletettek loadout-ot, item timereket, bunnyhop-ot, és "subscrive for voting" mókát, megváltoztatták a fegyverek sebzési rátáját (így 16 év megszokott után érted..) meg hasonló nyalánkságok. Előző "update-ek" solrán kiirtották a linux és mac supportot, már csak win alól működik a kliens, csonkolták a pálya szavazás lehetőségét, kivettek 8-10 alap pályát, ellenben beletették loadoutba a gránátvetőt, így a szervereket ellepték a noob trollok akik álltak egy sarokban és/vagy össze-vissza rohangáltak gránátokat szórva szanaszéjjel, így téve tönkre a többiek jéátékát bosszúból, mert amúgy fél méterről nem találnak el egy álló célpontot sem. Na ETTŐL a cégtől várni bármi értelmeset.. (értsd: Zenimax) eléggé hiábavaló dolognak tűnik..
-
s912
aktív tag
Új info (pletyka): a teaser-ben szereplő Revenant barátunk "páncélja" statikus. Egyesek pedig úgy gondolják, hogy akár le is lehet lőni róla, azaz "anyaszült meztelenül" kénytelen pofozni minket közelharc során
-
s912
aktív tag
válasz kriszpontaz #70 üzenetére
Tényleg a Rage-ben is volt
-
Ragnar_
addikt
Jóh persze, hogy ezt-azt le lehet lődözni az ellenfelekről, de ha a gránát, meg rakéta, meg úgy általában a fegyverek, meg behatások 'megmozgatnák' a környezetet ugye a tárgyakat azoknak súlyától vagy tömegétől függő mértékben, esetleg por és repeszdarabkaparticlek, szikrák, realisztikusan viselkedő ködök ... Elvégre már nextgen van, nem kell spórolni az erőforrásokkal Xbox 360 meg PS3-ra..
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
Jaja, L4D2 ben ott van pl. a pipebomb okozta 'lökéshullám' ami a fizikai tulajdonságokkal rendelkező objektumokra hatással van, meg ugye HL2-ben - ha jól emlékszem - pallóra kellett téglákat pakolgatni, hogy át lehessen jutni egy pályaszakaszon ... Crysisban is elég dinamikus volt a környezet. Én, ha játékfejlesztéssel foglalkoznék ez irányba próbálnám fejleszteni a játékokat. Sokkal többet ad a játékélményhez, mint néhány esetben a gyakorlatilag észrevehetetlen tesszelláció (pl. Metro, AvP) Persze azért a grafika is fontos, de az idtech5 már elég korrekt azont a téren,(Ha a wolfensteineket vesszük alapul) és ha jól tudom az új Doom már nem is idtech5-el készült, mint a Wolfensteinek, hanem idtech6-al.. Mindenesetre 2.5 hét és elvileg megtudjuk milyen is lesz a Doom.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
s912
aktív tag
DOOM - E3 1993 Teaser
[ Szerkesztve ]
-
Findzs
addikt
jó lesz ez csak jönne már
nekem a 3 is tetszett és a quake 4 is
bár én elfogult vagyok mert a kedvenc játékom is id-s mégpedig a quake 3/quake live
1999 óta hetente többször játszom pár órákategyébként a q3-at egyfajta "single" módban is lehetett játszani
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
snecy20
veterán
Egyelőre ez még egy brutálisan számításigényes terület, de lesznek itt is majd még komoly előrelépések.
Azzal egyetérték hogy a HL2 ilyen téren igencsak úttörő volt.
Rombolhatóság terén meg a BF Bad Company 2 dobott nagyot, meg is lep, hogy a későbbi Battlefieldekben hogy nem alkalmazták olyan szinten.[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Ragnar_
addikt
Azért physxel már vannak működőképes próbálkozások, szerintem a semminél jobb, Jah BFBC - ben tényleg le lehetett rombolni épületeket több fokozatban, Meg ott van ugye a Red Faction, abban is van rombolhatóság, meg a SW Force unleashedben is kicsit több az ilyen 'fizika' feature. (Azért az UE4 az eddigiek alapján úgy tűnik beelőzte az idtech5-öt, az infiltrator demo alapján legalább is.)
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
A Doom3 nekem is tetszett grafikailag is hatalmas előrelépés volt akkoriban, a Quake4 viszont valahogy nem volt az igazi.. Quake3-at még 3DfxWoodooval játszottam annak idején singleplayer módban persze, akkor még nem volt elterjedt az internet ennyire..
(mekkora flash volt az OpenGL.Tseng 6100 VGA 1.5Mb + Woodoo 1(2) 4Mb (8Mb) 640x480 (800x600) GLQuake, GLHexen2, GLQuake2, majd Quake3 annak ugye már nem is volt software render módja ... ejh a régi szép idők de öreg vagyok )[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Tyson9123
újonc
A jó öreg Revenant. Lecserélte a hőkövető rakétakilövöjét?
-
Ragnar_
addikt
T- 3 day
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
s912
aktív tag
Közeleg.. közeleg.. Mindenesetre elég érdekes, hogy a fallout 4-nek már oldala is van, illetve kb. a semmiből bukkant elő és már trailer is van hozzá, míg a doom nagyon "titkos"..
Két dolog lehet.. vagy kurvanagyot bukik vagy ismét elhoz nekünk egy olyan klasszikust, ami alapjaiban rengeti meg az FPS játékokat. Ha pályaszerkesztő tényleg lesz benne, akkor nagy valószínűséggel mod-olható is lesz. Tudja ezt az id is, meg bethesda is.. Lásd skyrim -
Ragnar_
addikt
Én egy korrekt folytatásnak is örülnék, nekem a Doom3 is tetszett, grafikailag meg mindenképp mérföldkő volt akkoriban. Most igazából grafikailag hatalmas előrelépésre én nem számítok, szerintem UE4 beelőzte a szakmát, az infiltrator demóban látottak űberelnek mindent, az már tényleg render minőség particlek fizikája stb.., viszont a Doomnak mindig is volt hangulta, és a wolfensteinek alapján van ok a bizakodásra. Szerintem kicsit óvatosabbak a Doommal, hiszen a FO-ban már rutinosak, de a Doom kicsit más kategória, más elvárásokkal. (T-2 day)
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
T - 1 day
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs