Új hozzászólás Aktív témák

  • julius666

    addikt

    válasz Morden24 #1 üzenetére

    viszont így a koncepció annyira klisés

    Ha valami eget rengető újdonságra vágysz, szerintem rossz műfajban keresgélsz. :DD
    Amúgy is az alaptörténet kevésbé számít, mint a megvalósítás mikéntje. Ilyen szempontból nem aggódom, a Bioware már számtalanszor bizonyított.
    Illetve én örülök, hogy végre egy konkrét főhőst kapunk, így sokkal több "személyiséget" tudnak belevinni. A teljesen custom karakterek számomra mindig is életidegennek tűntek, egy előre lescriptelt játékban nem igazán lehet kijátszani az egyéni tulajdonságaikat, kiveszik belőle az igazi RPG-íz.

    harcolsz-sunnyogsz-vagy-diplomáciázol korlátoltság helyett végre olyan magasfokú szabadsággal látnak el minket, mint a harcolsz-taktikázol-vagy-harcolsz-és-taktikázol hármas

    A sunnyogást nem értem, sok csatát meg gondolom itt is meg lehet majd diplomáciával úszni.

    A taktika meg - mint mondták is - marad, csak átalakul, illetve mellette kapunk normális, TPS-szerű harcrendszert is. Én nem feltétlenül bánom a dolgot amíg nem ostoba hack 'n' slash-t csinálnak belőle, az előző rész harcrendszere nekem nem jött be. A bazi nagy taktikázás kimerült néhány beállításban, ahová közel optimális beállítást bárki akinek van józan esze ki tudott találni illetve az ellenfelek AI-bugjainak kihasználásában. Ja meg gyakori space-csapkodásban, mert nem ritkán a csapattársak b*sztak normálisan az előírtakat csinálni, vagy a már említett bugok kihasználásához elég pontos manőverek is kellettek időnként. A nagyobb csatákat meg egyszerűen nehéz volt átlátni, hiába a felső nézet, az gyakran inkább csak rontott.

Új hozzászólás Aktív témák