Új hozzászólás Aktív témák

  • Nordic

    Közösségépítő

    válasz szepi79 #34 üzenetére

    A csapatorientált rpg-nek pont az az egyik legfőbb eleme, hogy minden társad karakterét teljesen testre szabhasd mind a ruházat, mind a fegyverek, mind a fejlődés/ szintlépés/ skillosztás terén. Ha ezt elveszik, az már nem csapatorientált, mert a társak csak vannak, követnek, automatikusan ütnek és kész. Ráadásul a DA2 olyan szinten le lett egyszerűsítve, még a főkaraktert se lehetett rendesen testre szabni, hogy nem lett más mint egy sima TPS akciójáték egy klasszikus fantasy világba ültetve. Ugynez igaz a ME2-re. Én ott hagytam abba, mikor rájöttem, hogy a társakon szinte semmit sem lehet módosítani, így csak annyi volt a dolgod, hogy eldöntsd kivel mész küldetésre és ennyi. Az első részhez képest nekem ez igencsak karcsú volt, így igazán az se érdekel, hogy milyen jó történetről maradtam le, mert én rpg-t akartam játszani, nem akciójátékot. Ebből az egyszerűsítésből egyre kevesebb jó fog teremni a régi öreg motorosoknak, mert egy-két játék kivételével manapság nem jelenik meg olyan gém, amit többször is végig lehet játszani. Sajnos egyre több kiadó tendál errefelé, és ezért is jönnek ész nélkül futószalagon a játékok, nulla innovációval, de botegyszerű játékmenettel.

Új hozzászólás Aktív témák