- PlayStation 5
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Alkoholista nevelde
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- EAFC 24
- Dragon's Dogma 2
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kasya
nagyúr
Habar "FPS"
Ha eltudjak felejtetni a sztorival, hogy csoben megyek es emellett meg valtozatos is lesz a palya, akkor nem lesz gond
[ Szerkesztve ]
-
Kalamona1
tag
Nekem az elsővel nem volt bajom. Elég változatosak voltak a helyszínek. És jóó sok területett lehetett bejárni. Csak túl sokszor kellett vissza menni ugyan arra helyszínre. A 2 nél visszont volt problémám ezerrel.
Mindentől féltjük azt, akit szeretünk, mert végső értelemben talán a halálra vagyunk féltékenyek. (Márai Sándor)
-
#51736960
törölt tag
nagyon nem esik szó a taktikai nézetről, ami az első rész lényegét adta szvsz.
bár szerintem nem lesz benne, nagyon az az érzésem, hogy egy felturbózott da2-t kapunk, amin javítanak egy kicsit, hogy ne sírjanak annyira az rpg rajongók...a lovat nem érzem igazán szükségesnek, a különböző közlekedési eszközöknek akkor van értelme, ha tényleg van egy nagy nyitott világ (pl. wow, gta, stb...), de amúgy csak öncélú parasztvakítás szerintem.
-
trufa12
addikt
Jó az ha van csak kérdés hogy lehet majd kihasználni... mert ha nem lesz nyitott, akkor megyek 2 centit jön 200 ellenség, lesz szállok fel szállok , megyek megint 2 centit... nah annak tényleg nincs értelme...
De viszont elnézve a videókat , szívesen játszanék vele, szóval nincs veszve egyáltalán a dolog. És azért már x-év alatt csak összehoznak majd valamit...
[ Szerkesztve ]
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
félisten
-
ldave
félisten
válasz Plazmacucci #5 üzenetére
Nekem meg pont a 2 látványvilága jött be, jóval egyedibb, stílusosabb, mint az első rész semmilyen fantasy kinézete, semmi egyedi nem volt benne.
A Slime draws near! Command?
-
Trevize1987
aktív tag
Az első rész az egy majdnem tökéletes játék volt. Amolyan 9.9/10-es. Fantasztikus történet, jól előadva, jó játékmenet, néhány érdekes fejtörő, misztikumok, stb. Évente előveszem és újra játszom ha tehetem, mert tényleg a modern játéktörténelem egy korszakos alkotása, annak ellenére, hogy az égvilágon semmit nem reformált vagy újított meg.
És jött a kettő amit mindenki nagyon várt, felbuzdulva az első részen. A kettő is egy jó játék lett, szerintem ezt még a legkritikusabbak is elismerik, a baj az volt, hogy az első rész mércéjét csak két dologban tudta megütni és az a grafika, meg a talán a motorból adódó mozgások voltak. Marha jó lett, de befejezetlen volt, ez nagyon jól látszott a nevetséges barlangokon (ki ne lőtt volna el egy 'miafaszom'-at amikor belépett a 3.-4. tök ugyanolyan barlangba a különböző helyszínek és küldetések ellenére). Egyedül az EA-t okolom a második rész lebutításáért és befejezetlen kiadásáért. A BioWare minden igyekezete látszott az új részen, de az is, hogy a kiadó erősen korlátozta őket.
Na és akkor a 3. rész. Nem mondanám, hogy bajt jelent, ha nem lesz igazi open world. Az elsőben sem volt semmi közünk hozzá és a másodikban sem és mégis jó játékok lettek. A baj akkor lesz ha ezt a történetmesélést (ami az egyben és a kettőben is egész zseniális volt) valami primitívebbre cserélik. Én nagy reményeket fűzök hozzá, hiszen a történet alapján a kettő csak egy előkészítés volt a 3.-nak. Remélem, hogy ez minőségben is megmutatkozik majd.
[ Szerkesztve ]
-
Televan74
nagyúr
Szerintem nem fogunk többé olyat kapni mint az első rész. És ezt köszönhetjük , hogy ma már szinte csak konzolra írnak játékot. El lehet felejteni a játék taktikai részét.
A cikkhez. Pl. nekem nem fontos a hatalmas bejárható terület. Minek menjek el valahova, ahol a tájon kívül nincs semmi. Annyi tartalommal meg úgy sem lehet megtölteni, hogy mindenhol legyen valami kis küldetés,
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
-
félisten
Nagyon nem egyezik a véleményünk. A kettőben az összes karakter a végletekig idealizált gyönyörű figura volt, megjelentek az animéből ismert lányos férfiak (fenris) és az ázsiai játékokban oly divatos egy másodperc alatt ötöt csapok kétkezes pallossal. Semmi egyedi nem volt benne.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
ldave
félisten
válasz Plazmacucci #11 üzenetére
Ha a DAO-ből látok egy képet, akkor az szinte bármelyik fantasy játék lehet, teljesen sablonos számomra az egész. 10 fantasy játékból 8 így néz ki.
A Slime draws near! Command?
-
félisten
-
Kalamona1
tag
Én letojom nagyívben a külsejét felőlem akkár pixel babák is lehetnek. Ha a játékélmény jóó akkor az mindent visz. Ha sz@r akkor nem érdekel hogy szép sz@r, nem fog tetszeni. De annyiban igazad van hogy az egy az mindenképp 8ból 10 fantasy így néz ki. De engem egyáltalán nem zavart.
Mindentől féltjük azt, akit szeretünk, mert végső értelemben talán a halálra vagyunk féltékenyek. (Márai Sándor)
-
vitaro
senior tag
válasz Plazmacucci #5 üzenetére
Az első rész után nagyon furcsa volt a designváltás, a darkspawnok és az elfek kimondottan ocsmányak lettek. De a kinézet legyen a legnagyobb gondunk, csak felejtsék el végre ezt az általad is említett epilepsziás harcstílust.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
Rexdemon
aktív tag
válasz Plazmacucci #11 üzenetére
+1
Mindig hányingert kapok amikor a női karik csípőficamos mozgással riszálnak harc közben is, hogy az embernyi kardokat hurkapálcaként lóbáló, vézna és feminin férfiakról ne is szóljak. Ha animeot akarnék nézni (nem akarok) ott oké, de a DAO után nagyon mellbevágó volt a designváltás és a kemény game downgrade.
Sajna aszondom én is,h DAO színvonal egyszer volt, sose lesz többé.
Egyszerűen nem fér a fejembe, h a Bioware hogyan tudott ennyire utat téveszteni. ME3 fiaskó, DA2 bukása, SW TOR kénytelen f2p-re állítása...
Az elmúlt napokban többször eszembe jutott ez a poszt és a videó is. Nem értem,h miért akarnak Skyrim irányba elmenni, miért kell a Witcher3-mal szemben kardcsörtetni, amikor a DAO teljesen már irány volt, ami ráadásul totális erkölcsi/anyagi sikert is jelentett. Én pl. a Witcher és a Skyrim sorozatot nem a harcrendszere miatt, hanem annak ellenére szeretem, a DAOban remek volt,h a régivágású harcrendszert követték: csak kattintani kellett, nem pedig ide-oda ugrabugrálni és reflexjátékot játszani. Előbbinél tényleg a taktika és a gondos karakterfejlesztés/felszerelés a mérvadó, utóbbinál pedig 1-3 gomb pontos időben történő lenyomása.
Valaki elmagyarázhatná, hogy miért akar ebben az "akciósávban" tülekedni a Bioware, amikor hótt' üres a szomszéd sáv; csak index, vissza 4be, padlógáz ééééééés 100%os siker/győzelem. *képzavar*
(sry a wall of textért)[ Szerkesztve ]
Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
MASSlag
tag
Egyet tudok érteni Rexdemonnal. Csak én nem anime-nek nevezném.
Egyszerűen felém nem közvetítette azt a hangulatot amit a fejlesztők elképzeltek. Számomra plasztikus, túlszaturált szörnyűség volt. Azok a helyszínek amiket félelmetesnek szántak inkább komikusak voltak, sehol nem éreztem a "hangulatot".
A DAO tele volt hangulatos helyekkel.
Pl: Ostagar
Gauntlet a Sacred Ashes előtt (ott a zene is kiváló volt)
Deep Roads mielőtt a Broodmotherrel találkoznál (itt a töredékes vers volt nagyon ott)
És még sok másAz elfeknek csúfolt anorexiás avatarok elképesztően rusnyák voltak. A ruha design sem volt a helyzet magaslatán. Az epilepsziás hadonászástól pedig sikítófrászt kapok. A Qunari design mondjuk tetszett.
A power rangeres darkspawnok a kedvenceim , először legalább 5 percig röhögtem rajtuk.A történet sekélyes (talán a hangulat miatt). Sokszor megalapozatlan. A karakterek egysíkúbbak, élettelenebbek.
Valahogy a design és a történet nem volt egy koherens egész. Az egy lehet, hogy szürke és komor volt, de ez kellet a történethez. Ellenben a 2-ben mintha külön életet élt volna a történet a design és a világ.[ Szerkesztve ]
A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka
-
Rexdemon
aktív tag
Ezek a képek remekek, de csak indíts egy női karakter és tegyél a hátára egy kétkezes pallost... illetve ami írtam, a harc közbeni mozgásokban ég és föld a difi a DAO és a DA2 közt. Az elsőbe pl ha vkit hátbaszúrtam tőrrel, akkor eldőlt, mint egy zsák, a DA2ben meg darabokra szakadva felrobban, mintha a Szent Kézigránát pukkant volna szét a gyomrában. Illetve nem emlékszem,h a DAOban a 2hnd fegyverek min. embermagasak voltak és ha azzal csalapált valaki, akkor nem úgy kaszabolt vele, mint egy bespeedezett földimókus. (ilyenek nincsenek az általad belinkelt, nagyon szép képeken, de sajna a játékban annál több)
A DAO sem volt tökéletes game, de egyértelműen sokkal nagyobb siker volt; a DA2 legjobb esetben is "megosztó" jellegű lett. No offense, mindenki azt vesz amit akar DAOt nemtom hányszor nyomtam végig (sokszor) DA2t csak egyszer, többszöri kihagyással, azt is a "becsület kedvéért" meg mert pénzt adtam érte.Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
ldave
félisten
Okés, maradjunk annyiban, hogy az első DA jobb játék, mint a 2, de nekem a második rész látványvilága jobban tetszett De ahogy előttem is írták, ízlések és pofonok.
A Slime draws near! Command?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs