Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Nagyon nem egyezik a véleményünk. A kettőben az összes karakter a végletekig idealizált gyönyörű figura volt, megjelentek az animéből ismert lányos férfiak (fenris) és az ázsiai játékokban oly divatos egy másodperc alatt ötöt csapok kétkezes pallossal. Semmi egyedi nem volt benne.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
félisten
-
Kalamona1
tag
Én letojom nagyívben a külsejét felőlem akkár pixel babák is lehetnek. Ha a játékélmény jóó akkor az mindent visz. Ha sz@r akkor nem érdekel hogy szép sz@r, nem fog tetszeni. De annyiban igazad van hogy az egy az mindenképp 8ból 10 fantasy így néz ki. De engem egyáltalán nem zavart.
Mindentől féltjük azt, akit szeretünk, mert végső értelemben talán a halálra vagyunk féltékenyek. (Márai Sándor)
-
MASSlag
tag
Egyet tudok érteni Rexdemonnal. Csak én nem anime-nek nevezném.
Egyszerűen felém nem közvetítette azt a hangulatot amit a fejlesztők elképzeltek. Számomra plasztikus, túlszaturált szörnyűség volt. Azok a helyszínek amiket félelmetesnek szántak inkább komikusak voltak, sehol nem éreztem a "hangulatot".
A DAO tele volt hangulatos helyekkel.
Pl: Ostagar
Gauntlet a Sacred Ashes előtt (ott a zene is kiváló volt)
Deep Roads mielőtt a Broodmotherrel találkoznál (itt a töredékes vers volt nagyon ott)
És még sok másAz elfeknek csúfolt anorexiás avatarok elképesztően rusnyák voltak. A ruha design sem volt a helyzet magaslatán. Az epilepsziás hadonászástól pedig sikítófrászt kapok. A Qunari design mondjuk tetszett.
A power rangeres darkspawnok a kedvenceim , először legalább 5 percig röhögtem rajtuk.A történet sekélyes (talán a hangulat miatt). Sokszor megalapozatlan. A karakterek egysíkúbbak, élettelenebbek.
Valahogy a design és a történet nem volt egy koherens egész. Az egy lehet, hogy szürke és komor volt, de ez kellet a történethez. Ellenben a 2-ben mintha külön életet élt volna a történet a design és a világ.[ Szerkesztve ]
A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka
-
Rexdemon
aktív tag
Ezek a képek remekek, de csak indíts egy női karakter és tegyél a hátára egy kétkezes pallost... illetve ami írtam, a harc közbeni mozgásokban ég és föld a difi a DAO és a DA2 közt. Az elsőbe pl ha vkit hátbaszúrtam tőrrel, akkor eldőlt, mint egy zsák, a DA2ben meg darabokra szakadva felrobban, mintha a Szent Kézigránát pukkant volna szét a gyomrában. Illetve nem emlékszem,h a DAOban a 2hnd fegyverek min. embermagasak voltak és ha azzal csalapált valaki, akkor nem úgy kaszabolt vele, mint egy bespeedezett földimókus. (ilyenek nincsenek az általad belinkelt, nagyon szép képeken, de sajna a játékban annál több)
A DAO sem volt tökéletes game, de egyértelműen sokkal nagyobb siker volt; a DA2 legjobb esetben is "megosztó" jellegű lett. No offense, mindenki azt vesz amit akar DAOt nemtom hányszor nyomtam végig (sokszor) DA2t csak egyszer, többszöri kihagyással, azt is a "becsület kedvéért" meg mert pénzt adtam érte.Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Netfone
- EAFC 24
- További aktív témák...
- ACER NITRO 17" 120Hz iPS, i5, RTX3060-6, 32/1024 SSD, több zónás RGB bill, erős akku szla +garancia
- HP ProBook 440 G6 (FHD 14"/i5-8265U/8GB DDR4/250GB SSD) olcsón,csak a hétvégén!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- SAMSUNG ODYSSEY OLED G8 S34BG850SU
- AMD Ryzen 7 5800x3D Aqua Garancia 2026.10.16
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen