Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz trufa12 #32 üzenetére

    Szerintem is nagyon összerakottnak tűnt pre-alpha stádiumhoz képest. Olyankor a legtöbb játék nem sok másra elég, csak pár percnyi előre scriptelt demó jelenetek visszajátszására, vagy szintén pár percnyi kis terület kontrollált bejárására (ha onnan kilépsz, akkor rögtön látszik mi nincs kész, elnagyolt modelleket találsz, vagy azok abszolút hiányát, leállnak a történetszál és AI scriptek, stb).
    De azt mondták a videóban, hogy a most látottól sokkal nagyobb bejárható területet szeretnének, és ilyen szempontból lehet igaz, hogy a komplett játéknak még csak ez a kis része lett így ráncba szedve.

    Amúgy szerintem is jobb lenne, ha minél előbb kiadnák, mert olyan csoda biztos nem lesz, amire megéri hosszú éveken át várni. Ebben az EA féle pénzügyi és stratégiai helyzetben a [közepes minőség - nagy sebesség] lenne a jó taktika (nem a [gyors megjelenés - szar játék], de nem is az, hogy Blizzard vagy Valve stílusban ülnek valamin, míg jólesik).

    Kicsit nehezen értem, miért befolyásolja majd egy a BF5 a DAI-t, mikor alapvetően nem is ugyan azok dolgoznak rajta. Szerintem egyedül a Frostbite motor a közös, ami miatt az EA-nek cirkuláltani kell pár arcot a Bioware és DICE közt, és azzal bár nem értek egyet, hogy a DAI alá felesleges ez a motor, azt én is úgy gondolnám, hogy a DAI-nek elég, ha sokad rangú figyelemmel veszik ezt a játékot figyelembe a programozók, akik a Frostbite-on dolgoznak.
    Itt inkább annyi lehet az indok, hogy miként próbálják vásárló kapacitásra is optimalizálni, vagy saját pénzügyi negyedévekre szétosztani a megjelenéseket.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák