Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MASSlag

    tag

    Hm, nagyon hangulatos. Elég meggyőző a látványvilág (Frostbite 3 :Y ), szokatlanul részletes pre-alfához képest.
    Üdvözítő a taktikai nézet is.
    Tetszik, hogy a válaszok ki vannak fejtve, az első részben is pontosabbak voltak a hosszú sorok.
    Nem baj, ha kicsit kiterjedtebbek lesznek a területek, még, ha e-miatt sok instance-ot kell is használni (a skyrim brutálisan hangulatos volt, pedig tele volt ismétlődő modellekkel, textúrákkal)

    Viszont már megint ez az epilepsziás hadonászás. :O
    Könyörgöm, valaki küldje már el az animátorokat, akár csak egy évig valami harcművészeti oktatásra. Aikido, kungfu, wushu, (akár karate, taekwondo vagy szimplán vívás), mindegy igazából.
    Hátha rájönnének, milyen is valójában egy ütés dinamikája. Nincs súlya a fegyvernek, nem folyamatában gyorsulnak az ütések, csak mennek, kitekert darabos mozdulatok, túl teátrális (az ütések után benne marad a mozdulatban, nem áll vissza védekezésbe) stb. Rosszabb mint a Ryse :U (bár nem olyan rossz mint a DA 2).
    Félreértés ne essék, nem akarom az árkád vonalat bántani, csupán ez így igénytelen.
    Profi animátor sem vagyok, csak azt látom, hogy mások meg tudják csinálni tisztességesen. Ne is menjünk messzire, ott van pl. a Witcher 2 sokkal emészthetőbb mozgáskultúrával.

    [ Szerkesztve ]

    A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka

Új hozzászólás Aktív témák